Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
maat werpkist
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
maat werpkist
2 jr geleden bij ons vorige nestje had mijn man een prachtige werpkist gemaakt.deze hebben we toen verkocht omdat we er geen opslagruimte voor hadden,alleen ben ik er nu achter dat ik nergens de maten genoteerd heb.die had ik toen via internet maar na een hele ochtend googlen ben ik er nu nog niet uit. het enige wat ik kan vinden is 1.25 bij 60 en 70 hoog,maar die van ons toen was veel meer vierkant.mijn man wil deze week beginnen,weet iemand hier misschien waar ik de maten kan vinden?
-
Melanie 74
Re: maat werpkist
Ik heb gekeken hoe lang mijn teef is als ze helemaal languit ligt, dat vond ik een betere maat 
En de instap wilde ik laag hebben, ik heb er nu een die ik in twee hoogtes kan doen.
En de instap wilde ik laag hebben, ik heb er nu een die ik in twee hoogtes kan doen.
- Mirella
- Zeer actief
nou ik zit me nog steeds suf te zoeken,had de vrouw gevonden die mn werpkist toen had gekocht maar die zegt al 3 dg de maten door te geven maar doet dat niet.morgenochtend moeten we het materiaal bestellen.maar ik ben bang dat ik hem nu net te klein of te groot laat maken. nog iemand tips,het gaat om een shih tzu teefje.
- _Samantha_
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Nou ja, wat hier boven gezegd wordt dus. Meet even op hoe lang ze is als ze languit ligt en doe daar nog een 30 cm of zo bij. Dan moet je een goede maat hebben lijkt mij. Ik denk dat 60 cm hoog een mooie hoogte is.
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Wij hebben nu eentje van 1.25 x 2.00 meter, lage instap dmv deur. Is 70 cm hoog, anders ben ik bang dat de pups er overheen huppelen. Wij hebben een mechelse herder. Halverwege hebben we nog een randje van 10 cm om straks de slaapgedeelte en plasgedeelte apart te houden.
Instap met de deur open is ook 10 cm, zodat later de deur open kan en de pups ook rond kunnen lopen in de puppykamer en gang.
Het is van witte meubelpaneel, makkelijk schoon te houden.
Instap met de deur open is ook 10 cm, zodat later de deur open kan en de pups ook rond kunnen lopen in de puppykamer en gang.
Het is van witte meubelpaneel, makkelijk schoon te houden.