Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja van alles en nog wat... maar wat zien jullie er in? Kan natuurlijk altijd nog zo'n dna test toen...
Ze weegt maar 12kg dus een middelmaatje.. Hier wat foto's:
Volgens mij zit er sheltie of collie in x .....? De diepe borstkas en opgetrokken buiklijn lijkt ook wel wat van een whippet weg te hebben. Dat zou het tengere ook wel kunnen verklaren.
Leuke kruising!
*edit: toevoeging
Laatst gewijzigd door freskin op 19 feb 2012 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
freskin schreef:Volgens mij zit er sheltie of collie in x .....? De diepe borstkas en opgetrokken buiklijn lijkt ook wel wat van een whippet weg te hebben. Dat zou het tengere ook wel kunnen verklaren.
Leuke kruising!
*edit: toevoeging
Ja sheltie of collie hoor ik vaker ja.. Maar inderdaad zelf dacht ik ook aan een whippet, vooral door hoe ze rent en hoe hard ze kan rennen, ben nog geen hond tegengekomen die haar bij kan houden..
Flevo Bordertje schreef: En misschien iets van een podenco voor het tengere en snelle?
Een Podenco zie ik er dan weer helemaal niet in :')
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Sanner schreef:Ze zeiden trouwens dat dit haar zusje is;
Toch wel meer whippet achtig?
Die lijkt heel veel op de herdermixjes die wij weleens in het asiel binnen krijgen vanuit Spanje.
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Haha grappig hoe iedereen iets anders ziet. Al zien de meeste wel een collie/sheltie.. Leuk!
Ja haar 'zusje' is wel echt zo'n klein herdertje ja. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet zeker of dat haar zusje wel is, ze is er samen mee gevonden.