En dat voor een EK titel, een zakje voer en een plastic bekertje

Ik heb de eerste 1,5 min gezien, de beelden blijven maar door mijn hoofd spoken, walgelijk

Moderator: moderatorteam
Top ! hoe doe je dat ?LongFields schreef: Heb de video gerapporteerd als gewelddadig trouwens.
Wat is een ekAngelique. schreef:Ik denk niet dat ze uitgeput zijn, dit was een ek, ik denk dat die honden heel erg ziek zijn ofzo....
Maar goed dat is speculeren van mijn kant hoor het fijne weet ik er nog niet van.
Denise. schreef:Wat is een ekAngelique. schreef:Ik denk niet dat ze uitgeput zijn, dit was een ek, ik denk dat die honden heel erg ziek zijn ofzo....
Maar goed dat is speculeren van mijn kant hoor het fijne weet ik er nog niet van.En je gaat toch niet starten met zieke honden? Nouja hoe het ook zit, het blijft debiel
En het kan juist zo leuk zijn voor de honden.
Ooh, ja natuurlijk. Ik las het gewoon als ekAngelique. schreef:Denise. schreef:Wat is een ekAngelique. schreef:Ik denk niet dat ze uitgeput zijn, dit was een ek, ik denk dat die honden heel erg ziek zijn ofzo....
Maar goed dat is speculeren van mijn kant hoor het fijne weet ik er nog niet van.En je gaat toch niet starten met zieke honden? Nouja hoe het ook zit, het blijft debiel
europees kampioenschap![]()
Ohw ja hoor die mongolen heb je erbij, gewoon starten want o o die titel is zoooooooo belangrijk
Denise. schreef:Ooh, ja natuurlijk. Ik las het gewoon als ekAngelique. schreef:Denise. schreef:Wat is een ekAngelique. schreef:Ik denk niet dat ze uitgeput zijn, dit was een ek, ik denk dat die honden heel erg ziek zijn ofzo....
europees kampioenschap![]()
Ohw ja hoor die mongolen heb je erbij, gewoon starten want o o die titel is zoooooooo belangrijk![]()
Maar is er dan geen keuring vooraf oid? Dat is toch echt wel schandalig
DebbieZ schreef:Sjee, ik ben nu wel benieuwd hoe dit afgelopen is. Ik heb maar een paar seconden gezien, vreselijk. Echt beroerd. Ben je het nog aan het uitzoeken, Angelique?
Onder de video kon je daar een keuze voor maken.Angelique. schreef:Top ! hoe doe je dat ?LongFields schreef: Heb de video gerapporteerd als gewelddadig trouwens.
ga ik het ook doen
Gelijk gedaan!!LongFields schreef:Onder de video kon je daar een keuze voor maken.Angelique. schreef:Top ! hoe doe je dat ?LongFields schreef: Heb de video gerapporteerd als gewelddadig trouwens.
ga ik het ook doen
Alleen is dat filmpje volgens mij niet gepost door diegene die hem ook gemaakt heeft. Maar is hij gepost voor de petitie zodat die gast geband kan worden. Als je die dus meld dan raken ze hun "bewijsmateriaal" kwijt.LongFields schreef: Onder de video kon je daar een keuze voor maken.
LongFields schreef:Onder de video kon je daar een keuze voor maken.Angelique. schreef:Top ! hoe doe je dat ?LongFields schreef: Heb de video gerapporteerd als gewelddadig trouwens.
ga ik het ook doen
Je moet eerst kiezen voor "vind ik niet leuk" (duimpje omlaag) en daar kun je dan klikken op "wil je deze video markeren als ongepast?"
Dat heb ik gedaan, en dan kun je kiezen waarom je dat vind, en je opmerking verzenden.
Hailfall schreef:Alleen is dat filmpje volgens mij niet gepost door diegene die hem ook gemaakt heeft. Maar is hij gepost voor de petitie zodat die gast geband kan worden. Als je die dus meld dan raken ze hun "bewijsmateriaal" kwijt.LongFields schreef: Onder de video kon je daar een keuze voor maken.
http://www.petitiononline.de/petition/l ... rennen/848
Dat denk ik iig.
Ik zag de eerste 5 sec. al genoeg!!Machie schreef:Ik kan na 15 sec al niet verder kijken...