Moderator: moderatorteam

Er zijn drie frummels gespot via echoKyraYouri schreef:Dat is een flinke buik! Je kan het bij jouw 'kale' hond ook zo goed zien.
Hoe is je hond eronder? Heb je een idee hoeveel er in zitten?
Onderschrift = Sagan, haar zoon. Maar doorgaans heeft ze ook zo'n lijntje hoor....Zeeuwse labjes schreef:Wat een enorm verschil met je onderschrift![]()
Mooi buikje hoor!

Ja, dat dat een reu was had ik gezien, da's bij die nakerds wel heel makkelijk...Badu schreef:Onderschrift = Sagan, haar zoon. Maar doorgaans heeft ze ook zo'n lijntje hoor....Zeeuwse labjes schreef:Wat een enorm verschil met je onderschrift![]()
Mooi buikje hoor!
OkayZeeuwse labjes schreef: Ja, dat dat een reu was had ik gezien, da's bij die nakerds wel heel makkelijk...Ik bedoelde inderdaad dat ze er normaal gesproken ook zo gestroomlijnd uitziet en dan nu met die bolle buik.

Wel.... dat vind ik nou ookempyree schreef:Zijn er al pups ???????? Ik vind het maar lang stil ?

Nou! Ikwil naakte en behaarde puppenfo'to'sBadu schreef:Wel.... dat vind ik nou ookempyree schreef:Zijn er al pups ???????? Ik vind het maar lang stil ?![]()
Ze maakt nog geen aanstalten.... vandaag dag 65 na de 1e dekking.
We wachten af... dat gedoe met zo'n temperatuurmeter, daar doen we niet aanempyree schreef:Pff, dan wordtje geduld wel op de proef gesteld zeg ! Ben je al aan het temperaturen of wacht je het gewoon af ?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteVolle maan[A]nneloes schreef:Ze wacht gewoon tot Pasen.
Ze wil paas pups![]()