Knappe gozer he? Hij is in het echt net zo lief als hij mooi is maar daar gaat het nu even niet om hoor.
Gedurende de afgelopen maanden heeft hij de koprolkunst tot in de puntjes uitgewerkt, een echte prof-wannabe dus. En sinds kort wil hij het allemaal zelf doen, zonder mijn hulp maar wel het liefst met een bot of touw in zijn bek dat hij dan met de laatste beweging zo ver mogelijk weg kan zwieperen. Nou jongen, doe je best zou ik zeggen, je koprolt maar wat af hoor en maak er iets moois van!
En zo geschiedde het vandaag dat ik toevallig de camera bij me had, Brio toevallig uitermate immens gelukkig bleek, er ook toevallig een vies goor afgekluifd botje op het toevallig net gemaaide grasveld lag en Brio toevallig zijn koprolmanie gewoonweg niet meer in toom kon houden. Echt, vandaag viel alles op zijn plek, zie maar!

En trots dat hij is joh! Nog meer als ik op hem ben dat hij dat toch maar gewoon even allemaal kan, mijn mooie lieve wonderpeludo!
Nog even zijn trots delen met zijn aller allergrootste vriend Borre onder het mom van 'Zag je me ff gaan, zullen wij dat eens samen proberen?'

Druk oefenend voor de volgende voorstelling heb ik ze achtergelaten. Die redt zich wel, die Brio.