én zijn tip waarvoor dank

Erg leuk !
Een spoor gelopen voor een andere hond. Nadat het spoor een half uur gelegen had werd ik op een plek neergezet op dat spoor, ook gevonden door de hond

Terug naar Gijs..lange lijn eraan en hop ! Daar ging Gijs ! Hij deed het zo knap , die kleine pukkel.

Ook Hans mocht zich op een bepaalde plek verstoppen en Hans liep nu een kort spoortje, met de rietjes laten vallen , en een keer een hoekje en vervolgens gelijk weer een hoekje om daar achter het struikje te zitten.
Staartje al kwispelend , neus op de grond en goed de sokken erin en MJ erachter aan met de lijn. Daar ging Gijs !

Eerste hoekje om ging helemaal goed, direct het tweede hoekje ( waar Hans bij struik zat) even kijken naar mij van : huh ? en direct op dat moment : oh joh, ik weet het al ....daar !!
Knap zelf opgelost !
Daarna zijn we ook gelijk gestopt...dit ging zo goed !
Ik mocht daarna zakdoekjes bij me dragen voor 3 honden en die werden in een plastic zakje gedaan. Hond geur en eigenaar liep met hond langs 4 mensen en kijken of de hond mij eruit pikte.
Leuk om te zien hoor....en wassen hoefde ik niet meer want ondergelebberd door vrolijke hondjes werd je.

Speurlijn is besteld....en volgende week gaan we weer !
Ik ben helemaal enthousiast ! ( Gijs gelukkig ook.