Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gyanty schreef:Gek genoeg had ik dat ook nog gegokt.....
echt wat knap,Ik kom wel eens een stabij eigenaar tegen en die zien het echt niet.
Ze denken echt dat het een DS is, al is ze veel kleiner dan een echte
Bont x bont, geeft bont.
Langhaar x korthaar geeft korthaar.
Ik zie de wigvorm wel in het hoofd maar ik zie ook een afwijkende oordracht, een die je vooral ziet bij de bastaard-stabijs overigens en zo goed als nooit bij een zuivere stabij.
Maar goed, het was dan ook een stabijna begrijp ik.
En een bruine blijkbaar?
Hoe dan ook, dat vind ik niet zo moeilijk te geloven, hoor.
Bont x bont, geeft bont.
Langhaar x korthaar geeft korthaar.
Ik zie de wigvorm wel in het hoofd maar ik zie ook een afwijkende oordracht, een die je vooral ziet bij de bastaard-stabijs overigens en zo goed als nooit bij een zuivere stabij.
Maar goed, het was dan ook een stabijna begrijp ik.
En een bruine blijkbaar?
Hoe dan ook, dat vind ik niet zo moeilijk te geloven, hoor.
de moeder was wit met wat vlekken ,Niet zoveel als Daan heeft gewoon hier en daar een vlek bruin en zwart
Ik zal een kopfoto neerzetten
Dan was ze wel een heel erge stabijna want voor zover ik weet zijn de alleen in bruin wit en zwart wit. een driekleur heb ik nog nooit gezien. was de moeder geen kooikerbijna of boerenfoxje bijna.
blacky schreef:Dan was ze wel een heel erge stabijna want voor zover ik weet zijn de alleen in bruin wit en zwart wit. een driekleur heb ik nog nooit gezien. was de moeder geen kooikerbijna of boerenfoxje bijna.
Google is my friend:
Deze iets minder duidelijk:
Het is een niet erkende kleur en er zou niet mee gefokt mogen worden, maar ze bestaan dus wel!
Zelfs sable schijnt mogelijk te zijn, maar uiterst zeldzaam
blacky schreef:Dan was ze wel een heel erge stabijna want voor zover ik weet zijn de alleen in bruin wit en zwart wit. een driekleur heb ik nog nooit gezien. was de moeder geen kooikerbijna of boerenfoxje bijna.
Het is een Stabijna dus er kan ook kooiker in zitten Ik heb helaas geen foto van de moeder