Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaring met hondenuitlaatservice?
Moderator: moderatorteam
- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Ervaring met hondenuitlaatservice?
Hoe is jullie ervaring met een hondenuitlaatservice als je die nodig hebt of ze tegen komt op je pad tijdens je wandeling?
Ik ken er eentje daar lusten de honden geen brood van.
Je hoort van aantal mensen die ook op dat moment in het bos wandelen veel klachten over ze. En het liefst gaan die mensen ook hun vermijden als ze in het bos lopen.
Ik zal niet over praktiseren om deze mensen in te schakelen als ik ze nodig moet hebben.
Ik ken er eentje daar lusten de honden geen brood van.
Je hoort van aantal mensen die ook op dat moment in het bos wandelen veel klachten over ze. En het liefst gaan die mensen ook hun vermijden als ze in het bos lopen.
Ik zal niet over praktiseren om deze mensen in te schakelen als ik ze nodig moet hebben.
Laatst gewijzigd door Yvet op 29 jun 2012 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Ervaring met hondenuitlaatservice?
Ik heb eigenlijk bijna alleen maar negatieve ervaringen, van gewoon irritant tot ronduit stuitend. Er is er niet 1 waar ik mijn honden aan mee zou geven of waar ik ook maar doorheen zou lopen met mijn honden.
Ben er geen fan van.
Ben er geen fan van.
- dagmar88
- Zeer actief

Voor Pluis wilde ik al een HUS zoeken, maar durfde het toch niet aan.
Niko gaat mee met Jody/Fafo
Maar goed, da's geen onbekende, ik weet hoe zij met de hondjes om gaat en heb er alle vertrouwen in.

- Yvet
- Zeer actief
Voor die mensen die het weten hoe ze met honden omgaan moet je voor de grap achter zo'n groep lopen. En je komt heel erg veel aan de weet hoe zij bezig zijn.

- dagmar88
- Zeer actief
Ik ben de enige die dat zegt, dus je mag je best naar mij persoonlijk richten.Yvet schreef:Voor die mensen die het weten hoe ze met honden omgaan moet je voor de grap achter zo'n groep lopen. En je komt heel erg veel aan de weet hoe zij bezig zijn.

We hebben er aardig wat wandel uurtjes op zitten samen, dus dan kun je je er wel een beeld bij vormen.
En nonchalance is iets wat ik bij haar nog nooit ben tegen gekomen.
Hij gaat volgende week waarschijnlijk voor het eerst alleen mee, en ga er van uit dat ik hem zonder brokken weer afgeleverd krijg

- Yvet
- Zeer actief
Ik bedoel dit in het algemeen.dagmar88 schreef:Ik ben de enige die dat zegt, dus je mag je best naar mij persoonlijk richten.Yvet schreef:Voor die mensen die het weten hoe ze met honden omgaan moet je voor de grap achter zo'n groep lopen. En je komt heel erg veel aan de weet hoe zij bezig zijn.
Als ik dacht dingen voor de grap te moeten gaan doen, gaf ik er mijn hond niet aan mee.
We hebben er aardig wat wandel uurtjes op zitten samen, dus dan kun je je er wel een beeld bij vormen.
En nonchalance is iets wat ik bij haar nog nooit ben tegen gekomen.
Hij gaat volgende week waarschijnlijk voor het eerst alleen mee, en ga er van uit dat ik hem zonder brokken weer afgeleverd krijg

- verkadej
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder + retriever
Tja geen idee, maar ALS ik mijn honden zou mee geven met iemand van een uitlaatservice, zou ik ze alleen toevertrouwen aan iemand van de hondenschool die ook gedragstrainer is en een uitlaatservice heeft of de overburen.
- Yvet
- Zeer actief
De groep die ik ken kunnen zich heel onbeschoft gedragen naar medegebruikers van het bos.
Als 1 van hun honden op een hond klapt die even voorbij komt of ook op het strandje begeeft (dan wordt ook erom gelachen) wordt niets van gezegd, sorry mevrouw/meneer en totaal niet onder controle, het hele spul loopt niet onder appél,
Weglopen zodat een fiets geleend kan worden of telefoonnummers uitgewisseld kan worden
Uitlaathond heeft een obsessie voor golfjes in het water als de groep richting naar het strandje gaan en zij loopt nog steeds los, gaat ze linea rectra naar het strandje en vervolgens zwemmen en maar zwemmen zodat iedereen die ook op het strandje ook ervan af moeten zodat de hond eruit komt. In dit probleem wordt weleens "vergeten" dan ze te druk met ouwehoeren.
Aantal honden van hun duiken op een stafford (uitlaathond) die toevallig erbij hoort. En deze stafford is zeer sociaal naar iedereen. En zal ook niet gauw van zich af bijten.
Een hond bleef op het strandje en even later werd die hond natuurlijk gemist en de bazin van de groep moest met de fiets erachter aan. Die hond werd door een mevrouw die toevallig de hond in kwestie kende vastgehouden om bij haar thuis af te leveren.
De meeste mensen die ook toevallig in het bos lopen baalt van deze groep enorm van. Dat ze maar alle moeite moet doen om ze te ontwijken.
Een van de kleine hondjes kan zo rustig met andere mensen meelopen of bij hun blijven.
En een andere kleine hondje zoekt op het hondenstrandje gaat bij iemand steun zoeken die toevallig aan de pick-nicktafel zit. Om vervolgens naast diegene te gaan zitten.
Als 1 van hun honden op een hond klapt die even voorbij komt of ook op het strandje begeeft (dan wordt ook erom gelachen) wordt niets van gezegd, sorry mevrouw/meneer en totaal niet onder controle, het hele spul loopt niet onder appél,
Weglopen zodat een fiets geleend kan worden of telefoonnummers uitgewisseld kan worden
Uitlaathond heeft een obsessie voor golfjes in het water als de groep richting naar het strandje gaan en zij loopt nog steeds los, gaat ze linea rectra naar het strandje en vervolgens zwemmen en maar zwemmen zodat iedereen die ook op het strandje ook ervan af moeten zodat de hond eruit komt. In dit probleem wordt weleens "vergeten" dan ze te druk met ouwehoeren.
Aantal honden van hun duiken op een stafford (uitlaathond) die toevallig erbij hoort. En deze stafford is zeer sociaal naar iedereen. En zal ook niet gauw van zich af bijten.
Een hond bleef op het strandje en even later werd die hond natuurlijk gemist en de bazin van de groep moest met de fiets erachter aan. Die hond werd door een mevrouw die toevallig de hond in kwestie kende vastgehouden om bij haar thuis af te leveren.
De meeste mensen die ook toevallig in het bos lopen baalt van deze groep enorm van. Dat ze maar alle moeite moet doen om ze te ontwijken.
Een van de kleine hondjes kan zo rustig met andere mensen meelopen of bij hun blijven.
En een andere kleine hondje zoekt op het hondenstrandje gaat bij iemand steun zoeken die toevallig aan de pick-nicktafel zit. Om vervolgens naast diegene te gaan zitten.
Laatst gewijzigd door Yvet op 29 jun 2012 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Hier loopt er eentje met teveel honden.
Vaak moeten mensen haar helpen de honden bij elkaar te krijgen als ze weg gaat.
Ze is heel vriendelijk en ook lief voor de honden.
Maar ze heeft totaal geen overwicht. je ziet haar maar stuntelen.
Ik heb ook niet de indruk dat ze het leuk vind.
Ik zou mijn hond nooit aan zo iemand mee geven.
Wel aan iemand die het leuk vind en die overwicht heeft.
En die een klik zou hebben met de hond.
Ik heb zelf een hele tijd met een buurhond gelopen.
Die kon mij niet. Maar ik toen ik ging kennismaken was er een klik.
Ben ook geen uitlaatserv ice die buurhond was van een vriendin die hier pas was komen wonen.
En tijdelijk hadden ze het heel druk.
Een uitlaatcervice of iemand die gewoon tussen de middag je hond uit laat kan dan een uitweg zijn.
Maar als ze met 8 honden te gelijk gaat lopen bijv is al niks.
Vaak moeten mensen haar helpen de honden bij elkaar te krijgen als ze weg gaat.
Ze is heel vriendelijk en ook lief voor de honden.
Maar ze heeft totaal geen overwicht. je ziet haar maar stuntelen.
Ik heb ook niet de indruk dat ze het leuk vind.
Ik zou mijn hond nooit aan zo iemand mee geven.
Wel aan iemand die het leuk vind en die overwicht heeft.
En die een klik zou hebben met de hond.
Ik heb zelf een hele tijd met een buurhond gelopen.
Die kon mij niet. Maar ik toen ik ging kennismaken was er een klik.
Ben ook geen uitlaatserv ice die buurhond was van een vriendin die hier pas was komen wonen.
En tijdelijk hadden ze het heel druk.
Een uitlaatcervice of iemand die gewoon tussen de middag je hond uit laat kan dan een uitweg zijn.
Maar als ze met 8 honden te gelijk gaat lopen bijv is al niks.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Yvet
- Zeer actief

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik loop er meestal een blokje voor om. Ik zie ze wel eens lopen met een stuk of 8 of 10 honden en ik ga er van uit dat alleen Cesar Milan zo'n grote groep onder controle kan houden. De doorsnee mens kan dat niet en dan krijg je (meestal) vervelend gedrag naar andere honden, onder elkaar of weglopers. Daar heb ik geen zin in, dus ik blijf met mijn eigen honden ver uit de buurt. 

- Yvet
- Zeer actief
Ik ga tegenwoordig 's middags rij ik met de fiets door het bos heen ipv dat ik hem ergens neerzet en dan vervolgens met Pepper gaan lopen.
Dan kan hij in z'n fietsmand blijven als zij door het bos begeven.
En met die honden van dit groepje is vragen om dat een keer ongelukken gebeurd en wie betaald de DA-rekening?
Zelfs een pupje van toen 12 weken oud die toen erbij was werd een keer bij z'n koppie gepakt omdat dat pupje naar een balletje wilde gaan. Werd hij door een van die Bracco's (en deze honden geven de grootste problemen in de groep) gepakt. En natuurlijk krijsen en krijsen
Dan kan hij in z'n fietsmand blijven als zij door het bos begeven.
En met die honden van dit groepje is vragen om dat een keer ongelukken gebeurd en wie betaald de DA-rekening?
Zelfs een pupje van toen 12 weken oud die toen erbij was werd een keer bij z'n koppie gepakt omdat dat pupje naar een balletje wilde gaan. Werd hij door een van die Bracco's (en deze honden geven de grootste problemen in de groep) gepakt. En natuurlijk krijsen en krijsen

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Malle thezer
hier zitten er 2 die ik met regelmaat tegen kom. Over beide heb ik niks te klagen...de groepen zijn volgens mij niet groter dan 6, nog nooit een vervelende confrontatie gehad. De ene legt ook alle honden op afstand af zodat hij ze veilig 1 voor 1 in de auto kan doen.
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Ik zou mijn honden niet zo snel meegeven, alleen aan iemand die ik ken.
Maar de uitlaatservices die hier altijd wandelen heb ik vrijwel geen problemen mee. Kom ze ook bijna nooit tegen, terwijl de bussen er dan toch staan, vaak een stuk of 5 tegelijk.
Maar de uitlaatservices die hier altijd wandelen heb ik vrijwel geen problemen mee. Kom ze ook bijna nooit tegen, terwijl de bussen er dan toch staan, vaak een stuk of 5 tegelijk.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
eens met uitzondering van de siamezenNanna schreef: De dag dat ik mijn honden aan een hus mee moet geven is de dag dat ik geen honden meer wil hebben. Dan stap ik over op Siamezen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als ik de honden nie uit kan laten (bv dag show) gaan ze bij de fokker van ushi n de dagopvang. Meer niet. Lekker veilig op eigen terrein.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
De uitlaat service die ik regelmatig zie,daar zou ik mijn hond, denk ik, nooit aan meegeven.
Grote gemixte groep,stuk of 10-11, 3 of 4 honden met muilkorf,een paar honden aangelijnd, de rest als ongeleide projectielen kriskras over de hei, nergens meer op reagerend, volledig met/voor zichzelf bezig, grote maar ook heel kleine hondjes, 1 dame die al ruim een half uur bezig is alles gemuilkorfd, aangelijnd en uit de bus te krijgen, terwijl de anderen, die al vrij zijn, totaal uit hun bol gaan een eind van de bus af.
Soms loopt er dan ook nog een oudere dame, oma? mee, compleet met buggy met inzittende, en dan zie ik het gaan, op dat moment ben ik blij dat mijn hond lekker bij mij aan de lijn zit en niet in aanraking kan komen met die groep, omdat ik dan met rasse schreden het losloop gebied verlaat. Ik hoor die dame dan nog een minuut of 10 schreeuwen, zelf tot in mijn voordeur instap,.......
Grote gemixte groep,stuk of 10-11, 3 of 4 honden met muilkorf,een paar honden aangelijnd, de rest als ongeleide projectielen kriskras over de hei, nergens meer op reagerend, volledig met/voor zichzelf bezig, grote maar ook heel kleine hondjes, 1 dame die al ruim een half uur bezig is alles gemuilkorfd, aangelijnd en uit de bus te krijgen, terwijl de anderen, die al vrij zijn, totaal uit hun bol gaan een eind van de bus af.
Soms loopt er dan ook nog een oudere dame, oma? mee, compleet met buggy met inzittende, en dan zie ik het gaan, op dat moment ben ik blij dat mijn hond lekker bij mij aan de lijn zit en niet in aanraking kan komen met die groep, omdat ik dan met rasse schreden het losloop gebied verlaat. Ik hoor die dame dan nog een minuut of 10 schreeuwen, zelf tot in mijn voordeur instap,.......
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- MissZoef
- Actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun kruising & Beauceron
Ik ben wel eens nieuwsgierig naar mensen met een HUS. Persoonlijk ben ik er nog nooit eentje tegengekomen en ken ik er ook geen een. Lijkt me ook best wel leuk om te doen (andermans honden uitlaten), maar dan zou ik het wel zo aanpakken dat de honden daadwerkelijk luisteren en niet de boel op stelten zetten, maarja dat ben ik
kennelijk gebeurt dat toch ook vaak niet zo.
Ik denk ook niet dat ik mijn hond ooit aan zo iets zou meegeven, tenzij het een hele goede is en er geen andere optie is. Als nog zou ik veel liever een kennis/vriend vragen of die een keer tijd heeft. Als je, je hond altijd mee moet geven aan een HUS vind ik persoonlijk dat je beter geen hond kan hebben, want kennelijk heb je er dan geen tijd voor. Voor een keer is dan weer anders.
Weet iemand toevallig of er in Groningen een aantal HUS zitten? gewoon benieuwd, omdat ik er nog nooit eentje heb gezien/ van heb gehoord.

Ik denk ook niet dat ik mijn hond ooit aan zo iets zou meegeven, tenzij het een hele goede is en er geen andere optie is. Als nog zou ik veel liever een kennis/vriend vragen of die een keer tijd heeft. Als je, je hond altijd mee moet geven aan een HUS vind ik persoonlijk dat je beter geen hond kan hebben, want kennelijk heb je er dan geen tijd voor. Voor een keer is dan weer anders.
Weet iemand toevallig of er in Groningen een aantal HUS zitten? gewoon benieuwd, omdat ik er nog nooit eentje heb gezien/ van heb gehoord.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Een HUS die wel eens ik zie vanuit het raam, laat een groep honden (stuk of 8 ) uit op een rustige locatie. Laatst was hij er 3 of 4 kwijt. Toen reed hij met de rest weg en kwam later terug met hulp.
Een andere HUS laat honden los op een veldje vlakbij mijn huis.
Wat me wel opvalt is dat het uitlaten maximaal 15 minuten duurt en dan worden de honden al weer ingeladen.
Een andere HUS laat honden los op een veldje vlakbij mijn huis.
Wat me wel opvalt is dat het uitlaten maximaal 15 minuten duurt en dan worden de honden al weer ingeladen.
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Vanuit Nieuwgein hoor ik vaak klachten over een HUS die de honden los laat lopen langs de Nedereindse Plas. Het is daar niet eens een losloopgebied... (en zal het dank zij dat soort groepen vol ongeleide projectielen ook zeker niet gaan worden
)

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
De HUSsen hier heb ik echt een hekel aan, door hun zijn bepaalde gebieden afgesloten omdat ze overlast bezorgen... te grote groepen en de honden niet onder controle of aangelijnd..
laatst liep er ook weer een hond met mijn roedel mee en de HUS liep gewoon door en bleef maar roepen ik heb 10 min. staan wachten tot het kwartje bij haar viel en de hond echt NIET terug kwam
ik heb gezegd dat ik de volgende keer door loop en alle gevolgen voor haar zijn.. bij andere honden bezitters doe ik dat niet en wil ik best wel eens wachten (gebeurd regelmatig), maar die hus komt mij de strot uit 
laatst liep er ook weer een hond met mijn roedel mee en de HUS liep gewoon door en bleef maar roepen ik heb 10 min. staan wachten tot het kwartje bij haar viel en de hond echt NIET terug kwam

- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Toevallig kwam in van de week een HUS tegen, die mevrouw had wel 10/12 honden los, mee.
2 van de honden begonnen mijn hond op te jagen en hij rende dus, met de staart tussen de benen, het hele park terug naar de auto waar hij er 'niet meer langs mocht' terug naar mij.
Dus daar was ik ook niet zo blij mee.
Ze probeerde de beide honden terug te roepen, maar die kwamen niet.
Als ik hun voortaan zie loop ik ook de andere kant uit.
2 van de honden begonnen mijn hond op te jagen en hij rende dus, met de staart tussen de benen, het hele park terug naar de auto waar hij er 'niet meer langs mocht' terug naar mij.
Dus daar was ik ook niet zo blij mee.
Ze probeerde de beide honden terug te roepen, maar die kwamen niet.
Als ik hun voortaan zie loop ik ook de andere kant uit.
- Yvet
- Zeer actief
De HUS waar ik hierover heb komt bij mij strot uit. Wie met kleine hondjes loopt mag je zo ongeveer in de lucht houden, om te voorkomen dat ze ondersteboven worden gelopen of zelfs plat gedrukt door stelletje onopgevoede Bracco's en 1 Lab. Ik ga echt voor m'n hondje in de beschermingfase om alles aan te doen om ongelukken te voorkomen.

- Yvet
- Zeer actief
De HUS waar ik het over heb, hun honden lopen gewoon in het paardenvallei gedeelte (Zuigerplas) waar duidelijk erop staat VERBODEN VOOR HONDEN, hadden ze maar een klaphekje moeten plaatsen wordt dan geopperdBrowny schreef:De HUSsen hier heb ik echt een hekel aan, door hun zijn bepaalde gebieden afgesloten omdat ze overlast bezorgen... te grote groepen en de honden niet onder controle of aangelijnd..
laatst liep er ook weer een hond met mijn roedel mee en de HUS liep gewoon door en bleef maar roepen ik heb 10 min. staan wachten tot het kwartje bij haar viel en de hond echt NIET terug kwamik heb gezegd dat ik de volgende keer door loop en alle gevolgen voor haar zijn.. bij andere honden bezitters doe ik dat niet en wil ik best wel eens wachten (gebeurd regelmatig), maar die hus komt mij de strot uit

- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Ik kom wel eens uitlaatservices tegen en met eentje loop ik wel eens mee.
Ik erger mij aan de hussen die geen enkele moeite doen om hun honden bij zich te houden, zelfs niet eens riemen meenemen om de honden zo nodig aan te kunnen lijnen.
Ook hier laten ze de honden uit de bus en letten niet op waar ze blijven, er zijn al eens honden met mijn honden meegelopen de weg over zonder dat meneer het in de gaten had.
Was het ondertussen aardig zat dat 'zijn' honden steeds met mij mee lopen dat ik ook geen moeite meer heb gedaan om ze terug te sturen (met een schuin oog de weg in de gaten houdend).
Ook toen ik aan het trainen was met apporteren een eind een bospad in liet hij honden op mijn honden afdenderen zonder enige moeite te doen ze bij zich te houden. Heb ze tot drie keer toe weg moeten jagen.
Ik heb jaren gebruik gemaakt van een hus, loop nu nog regelmatig met haar mee. Honden worden aangelijnd bij het uit de bus halen, tenzij ze zeker weet dat er niemand aan komt lopen. Als er andere mensen aan komen lopen worden de honden geroepen en indien nodig aangelijnd. Daar zou ik m'n honden weer zo aan meegeven, alleen rijdt ze niet meer hier in de buurt.
Ik erger mij aan de hussen die geen enkele moeite doen om hun honden bij zich te houden, zelfs niet eens riemen meenemen om de honden zo nodig aan te kunnen lijnen.
Ook hier laten ze de honden uit de bus en letten niet op waar ze blijven, er zijn al eens honden met mijn honden meegelopen de weg over zonder dat meneer het in de gaten had.
Was het ondertussen aardig zat dat 'zijn' honden steeds met mij mee lopen dat ik ook geen moeite meer heb gedaan om ze terug te sturen (met een schuin oog de weg in de gaten houdend).
Ook toen ik aan het trainen was met apporteren een eind een bospad in liet hij honden op mijn honden afdenderen zonder enige moeite te doen ze bij zich te houden. Heb ze tot drie keer toe weg moeten jagen.
Ik heb jaren gebruik gemaakt van een hus, loop nu nog regelmatig met haar mee. Honden worden aangelijnd bij het uit de bus halen, tenzij ze zeker weet dat er niemand aan komt lopen. Als er andere mensen aan komen lopen worden de honden geroepen en indien nodig aangelijnd. Daar zou ik m'n honden weer zo aan meegeven, alleen rijdt ze niet meer hier in de buurt.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Yvet
- Zeer actief
Ik zal liever m'n buurvrouw tevens m'n moeder inschakelen of iemand anders die precies zelfde handeld zoals ik ook zou doen met andermans hond(en) dat de hond ten alle tijden aan de riem blijft waar ik met hun naar toe ga. Dat ik met 2 honden loop - die van mijzelf en andermans hond. En ook met dichte beursen.
Dan onverantwoordelijke HUS!!!

- dagmar88
- Zeer actief
Yvet schreef:Ik zal liever m'n buurvrouw tevens m'n moeder inschakelen of iemand anders die precies zelfde handeld zoals ik ook zou doen met andermans hond(en) dat de hond ten alle tijden aan de riem blijft waar ik met hun naar toe ga. Dat ik met 2 honden loop - die van mijzelf en andermans hond. En ook met dichte beursen.

Maar ik geloof niet dat er geen goede tussen zitten.
Ze zullen allicht minder opvallen.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
De twee uitlaatservices die ik in mijn buurt zie vind ik niet slecht. Ze zijn niemand tot last. De honden blijven in de buurt.dagmar88 schreef:Yvet schreef:Ik zal liever m'n buurvrouw tevens m'n moeder inschakelen of iemand anders die precies zelfde handeld zoals ik ook zou doen met andermans hond(en) dat de hond ten alle tijden aan de riem blijft waar ik met hun naar toe ga. Dat ik met 2 honden loop - die van mijzelf en andermans hond. En ook met dichte beursen.
Dan onverantwoordelijke HUS!!!Ik ook hoor; buurman en ik laten met regelmaat elkaars honden uit wanneer er weer één ziek zwak en misselijk of een keer van huis is.
Maar ik geloof niet dat er geen goede tussen zitten.
Ze zullen allicht minder opvallen.
De keer dat ik het mis zag gaan is prima opgelost. De betrokken uitlater bleef kalm en had de honden binnen korte tijd gevonden.
Wel vind ik de uitlaattijd kort: maximaal een kwartiertje. Aan de andere kant heb ik geen idee wat de klanten voor dat kwartiertje betalen.
- dagmar88
- Zeer actief
Da's inderdaad erg kort... vraag me af of de baasjes daar van op de hoogte zijn.
- Yvet
- Zeer actief
Ik denk dat jullie geluk hebben dat ze wel verantwoord bezig zijn. Ik zie bij waar ik over heb helemaal niet en je moet nog waarschijnlijk ook dik voor betalen.