Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandel/speelmaatje gezocht in Zevenaar

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Lianneke

Wandel/speelmaatje gezocht in Zevenaar

Ongelezen bericht door Lianneke »

Hallo,
Onze jonge hond 9 maanden een podenco mix is gewend en vind het geweldig om met andere honden te spelen. Helaas is hij bij ons de enigste hond in het gezin en de kat en het konijn zien het niet zitten om met hem te spelen haha!
Het zou erg leuk zijn als hij een vriendje of vriendinnetje zou hebben waar hij geregeld een keer mee zou kunnen rennen en spelen.
Ik woon in de buurt van schaaapsdrift waar een losloopveldje is of laat hem los bij de breuly. Blanco woont bijna een maandje bij ons dus ben het loslopen nog aan het oefenen en dit zijn de plekken waar ik het aandurf. In augustus ga ik met hem op cursus en hoop ik dat hij beter gaat luisteren.
Mocht iemand het leuk vinden om een keer de hondjes lekker te laten spelen dan zou dat vanaf halverwege augustus kunnen ivm vakantieperiode.
Hopelijk vindt onze Blanco een leuk speelmaatje. Hij vind trouwens elke hond leuk...het nadeel is dat niet iedere hond hem leuk vind hahaha.

groetjes Lianne
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”