Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zuid-holland
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
zuid-holland
wie heeft er zin in en tijd voor een wandeling in zuid holland,
ik kan met Harley niet 3uur echt aktief wandelen maar een stuk lopen,dan ergens zitten en weer terug lopen moet kunnen,dus liefst ergens met water,mogelijkheid tot wat drinken en eten eventueel is wel leuk.
In onze eigen omgeving is strand en duin,en een meer,waar je deels met de hond mag komen,het is echter enorm druk bij mooi weer.
Alleen op strand niet,is echt een hondenstrand.
Ik ga het liefst maandagmiddag,30juli of donderdag of vrijdag(3of 4 augustus geloof ik)
ik kan met Harley niet 3uur echt aktief wandelen maar een stuk lopen,dan ergens zitten en weer terug lopen moet kunnen,dus liefst ergens met water,mogelijkheid tot wat drinken en eten eventueel is wel leuk.
In onze eigen omgeving is strand en duin,en een meer,waar je deels met de hond mag komen,het is echter enorm druk bij mooi weer.
Alleen op strand niet,is echt een hondenstrand.
Ik ga het liefst maandagmiddag,30juli of donderdag of vrijdag(3of 4 augustus geloof ik)
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: zuid-holland
Lijkt me leuk, ik hou het even in de gaten
Overigens kan ik alleen op donderdag, dus ik kijk wel wat het wordt

Overigens kan ik alleen op donderdag, dus ik kijk wel wat het wordt

-
- Zeer actief
ik heb vakantie,dus voor mij maakt het nog niks uit.
Als je zelf suggesties hebt,hoor ik ze ook graag want ik ben niet zo bekend buiten mijn eigen omgeving......
Als je zelf suggesties hebt,hoor ik ze ook graag want ik ben niet zo bekend buiten mijn eigen omgeving......
-
- Zeer actief
wat een enthousiaste mensen in zuidholland
nee geeft niks.
maarre ,morgen,vrijdagmorgen ga ik met Judith wandelen,zij komt naar mij toe en waar we dan heen lopen hangt helemaal van het weer af denk ik
Dus als er nog meer mensen zijn die niets te doen hebben dan pb je maar voor het adres,hoe meer zielen hoe meer vreugd

nee geeft niks.
maarre ,morgen,vrijdagmorgen ga ik met Judith wandelen,zij komt naar mij toe en waar we dan heen lopen hangt helemaal van het weer af denk ik

Dus als er nog meer mensen zijn die niets te doen hebben dan pb je maar voor het adres,hoe meer zielen hoe meer vreugd

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik hoop natuurlijk dat het een beetje mooi weer isEefje83 schreef:wat een enthousiaste mensen in zuidholland![]()
nee geeft niks.
maarre ,morgen,vrijdagmorgen ga ik met Judith wandelen,zij komt naar mij toe en waar we dan heen lopen hangt helemaal van het weer af denk ik![]()

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas, morgen moet ik werken..
Veel plezier!
Veel plezier!
Ik ga morgen naar noord-holland, wandelse
-
- Zeer actief
Volgende week zijn we ook nog vrij,misschien kunnen we dan ergens op donderdag afspreken?M@rleen schreef:Helaas, morgen moet ik werken..
Veel plezier!
Mits het niet te warm is want dan ga ik op strand liggen en niet wandelen,dat doe ik dan s'avonds pas.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Lijkt me erg leuk, maar heb dan al 2 afspraken...Eefje83 schreef:Volgende week zijn we ook nog vrij,misschien kunnen we dan ergens op donderdag afspreken?M@rleen schreef:Helaas, morgen moet ik werken..
Veel plezier!
Mits het niet te warm is want dan ga ik op strand liggen en niet wandelen,dat doe ik dan s'avonds pas.

Volgende week ben ik wel op vrijdag vrij, misschien dat dat voor jou ook uitkomt?
-
- Zeer actief
ja in principe wel ,afhankelijk van het weer dusM@rleen schreef:Lijkt me erg leuk, maar heb dan al 2 afspraken...Eefje83 schreef:Volgende week zijn we ook nog vrij,misschien kunnen we dan ergens op donderdag afspreken?M@rleen schreef:Helaas, morgen moet ik werken..
Veel plezier!
Mits het niet te warm is want dan ga ik op strand liggen en niet wandelen,dat doe ik dan s'avonds pas.![]()
Volgende week ben ik wel op vrijdag vrij, misschien dat dat voor jou ook uitkomt?