Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Naar het strand

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Saba
Zeer actief

Re: Naar het strand

Ongelezen bericht door Saba »

Ik zou ze lekker thuis laten. Reken maar dat het strand ook morgen afgeladen is met mensen. Laten rennen en zwemmen zal alvast niet kunnen vanwege de drukte, daarbij is het zand bloedje heet en de zon heel sterk. Lijkt mij dus dat die beesten er niets aan hebben. Als je dan toch per se wil gaan zou ik in ieder geval een parasol meenemen om schaduw voor ze te creëren, veel drinkwater, iets waar ze op kunnen liggen en de moeite om ze rustig te houden. ;)
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:wink: Mijn honden vinden het heerlijk om met dit weer aan het water te zijn.
Maar dan wel lekker spelen/ballen/zwemmen en na een uur of anderhalf weer naar huis.

Wanneer ik voor mezelf naar het strand zou gaan, zou ik ze niet meenemen.

Met dit soort temperaturen dragen ze een koelband onderweg, heb ik flessen water in kranten mee, poepzakken, bal, zonnebrand voor m'n bleekneusje, geld om een ijsje te delen en zwemmen is verplicht.
JoyAmy
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Jack Russell terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door JoyAmy »

Wij gaan regelmatig op mooie dagen lekker naar het water met de hond. Waar wij liggen is het meestal ook niet heel erg druk omdat het naast het strandgedeelte van het meer is waar we met de hond niet mogen komen. Dit slepen we allemaal voor haar mee:

-Veel water + bakje
-iets om schaduw te creeeren
-spiraal en lange lijn
-poepzakjes
-kleedje/handdoek (anders ligt er opeens zeiknatte hond op je eigen handdoek :) )
-speeltje

Lijkt veel maar ik wil dat het voor mij en de hond een leuke dag is en dat wij anderen niet tot last zijn. Dus poep opruimen, bij een plasje beetje water erover tegen gele plekken, lange lijn voor als ze wil gaan buurten bij anderen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”