Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ijsselshow Zwolle
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 8
Ijsselshow Zwolle
Mensen van hier die erheen gaan toevallig?
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Ijsselshow Zwolle
nee. Buitenshow in oktober vond ik met een Puli geen best plan. En voor een buitenshow vond ik de inschrijfkosten best hoog...
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nope, ik had echt geen zin in een buitenshow in Oktober
Ik hoop ook echt dat ze volgend jaar weer gewoon de IJsselhallen huren!

-
- Zeer actief
Ja ik was binnen met de Chihuahua's, maar zag later pas dat dat in een tent was
Nouja, we zien wel... 

- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
De grote tenten staan nog,maar de kleine tenten zijn allemaal omgewaaid

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Wij gaan wel zondag.
-
- Zeer actief
Dat klinkt al veelbelovend.. hahahadogluna schreef:De grote tenten staan nog,maar de kleine tenten zijn allemaal omgewaaid
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Eerste keer in járen dat ik niet heen ga, maar examens gaan voor.
Ben wel benieuwd, een buitenshow. Al vond ik de IJsselhallen juist een hele goede locatie dus waarom opeens een buitenshow...?

Ben wel benieuwd, een buitenshow. Al vond ik de IJsselhallen juist een hele goede locatie dus waarom opeens een buitenshow...?
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Ijsselhallen waren misschien iets te duur?

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Nee, voorgaande jaren ben ik wel geweest maar de Zuidrussen zijn buiten en een verregende Zuidrus showen zie ik (zeker voor dat geld) niet zitten.
Nog afgezien van het feit dat je zelf de hele dag buiten zit te verkleumen, brrr.
Nog afgezien van het feit dat je zelf de hele dag buiten zit te verkleumen, brrr.
Groetjes, Marjan
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Contacteer:
Ja, ik ben er met Aismee.
Dat mooie nazomerweer waarop ik gehoopt had zit er in elk geval niet in.
Gelukkig wel overdekt, we gaan het zien.
Misschien dat ik ook in de erering mag meewerken aan een dagprogramma over rassen die niet zo vaak op shows te zien zijn. Tenminste, daar ben ik wel voor gevraagd begin deze week maar daarna heb ik er niets meer over gehoord... Dus moet morgen maar even zien wat daarvan doorgaat.
Voor iedereen die morgen/overmorgen gaat in elk geval veel succes!
Karen
Dat mooie nazomerweer waarop ik gehoopt had zit er in elk geval niet in.
Gelukkig wel overdekt, we gaan het zien.
Misschien dat ik ook in de erering mag meewerken aan een dagprogramma over rassen die niet zo vaak op shows te zien zijn. Tenminste, daar ben ik wel voor gevraagd begin deze week maar daarna heb ik er niets meer over gehoord... Dus moet morgen maar even zien wat daarvan doorgaat.
Voor iedereen die morgen/overmorgen gaat in elk geval veel succes!
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Ja ik ga als bezoeker langs. Kijken hoe ze het hebben opgezet.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn weer thuis.
Aismee heeft een 1ZG behaald met een prima keurverslag.
De organisatie liet te wensen over, het weer uiteraard ook en van dat ruimer en groener heb ik niets gezien. De ringen in de tent waren krap met amper ruimte eromheen. Buiten was het beter volgens mij maar omdat het nogal regende zat natuurlijk iedereen in de tent zodat je je kont er niet kon keren.
Van en naar de ring heb ik Aismee maar getild en dan met veel moeite je een weg banen door de menigte.. pfff.. Aismee was dan ook best onder de indruk en toonde niet op haar best.
Dat was jammer.
Buiten was het vooral modder bruin en zeikes nat.. alles doorweekt..
Een uitlaat rondje resulteerd in een hond die tot en met de buik onder de modder zit.. (heb dan ook niet zo'n groot hondje)
Het had een heel goed plan kunnen zijn maar vandaag was zeker niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Gelukkig is het morgen droog dus voor wie dan aan de beurt is hoop ik dat de ergste bagger wat is weggetrokken.
Karen
Aismee heeft een 1ZG behaald met een prima keurverslag.
De organisatie liet te wensen over, het weer uiteraard ook en van dat ruimer en groener heb ik niets gezien. De ringen in de tent waren krap met amper ruimte eromheen. Buiten was het beter volgens mij maar omdat het nogal regende zat natuurlijk iedereen in de tent zodat je je kont er niet kon keren.
Van en naar de ring heb ik Aismee maar getild en dan met veel moeite je een weg banen door de menigte.. pfff.. Aismee was dan ook best onder de indruk en toonde niet op haar best.
Dat was jammer.
Buiten was het vooral modder bruin en zeikes nat.. alles doorweekt..
Een uitlaat rondje resulteerd in een hond die tot en met de buik onder de modder zit.. (heb dan ook niet zo'n groot hondje)
Het had een heel goed plan kunnen zijn maar vandaag was zeker niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Gelukkig is het morgen droog dus voor wie dan aan de beurt is hoop ik dat de ergste bagger wat is weggetrokken.
Karen

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik heb al diverse foto's op FB voorbij zien komen waar ik toch wel van schrok. Echt mensen die tot hun enkeltjes in de blub staan, zo erg was het volgens mij zelfs op Bennekom niet dit jaar :')
Blij dat ik in mei al bedacht dat een buitenshow in oktober gewoon een slecht idee is en dan ook niet ingeschreven heb. Had wat geworden, met dat lange witte haar van Ol :')
Voor iedereen die morgen nog moet, sterkte
Blij dat ik in mei al bedacht dat een buitenshow in oktober gewoon een slecht idee is en dan ook niet ingeschreven heb. Had wat geworden, met dat lange witte haar van Ol :')

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
En ik vond Bennekom al erggrover schreef:Ik heb al diverse foto's op FB voorbij zien komen waar ik toch wel van schrok. Echt mensen die tot hun enkeltjes in de blub staan, zo erg was het volgens mij zelfs op Bennekom niet dit jaar :')

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik ga wel morgen maar niet met een hond.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, buiten was het echt heel erg.
's middags werd het droog en dat maakte het buiten al een heel stuk beter maar het veld is doorweekt..
Als het goed is blijft het droog dus ik hoop echt voor de mensen die morgen gaan dat het ergste dan is weggetrokken.
Veel mensen zagen geen optie om de honden uit te laten tot na de show.. ik heb 1 rondje met onze honden gelopen buiten langs het uitlaatveld en die zagen er inderdaad niet meer uit. Erg lekker als je pas aan het eind aan de beurt bent.. Ik was gelukkig als allereerste aan de beurt dus dan is die vieze vacht niet meer zo erg.
Er waren volgens mij ook maar weinig bezoekers, de tribune bij de erering was denk ik op zijn volst voor de helft gevuld.. tenminste tot een uur of half 2. Toen ben ik naar huis gegaan.
Karen
's middags werd het droog en dat maakte het buiten al een heel stuk beter maar het veld is doorweekt..
Als het goed is blijft het droog dus ik hoop echt voor de mensen die morgen gaan dat het ergste dan is weggetrokken.
Veel mensen zagen geen optie om de honden uit te laten tot na de show.. ik heb 1 rondje met onze honden gelopen buiten langs het uitlaatveld en die zagen er inderdaad niet meer uit. Erg lekker als je pas aan het eind aan de beurt bent.. Ik was gelukkig als allereerste aan de beurt dus dan is die vieze vacht niet meer zo erg.
Er waren volgens mij ook maar weinig bezoekers, de tribune bij de erering was denk ik op zijn volst voor de helft gevuld.. tenminste tot een uur of half 2. Toen ben ik naar huis gegaan.
Karen

- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik ben vandaag als bezoeker geweest en ik kan helaas geen goed woord voor de organisatie over hebben. Het was afgrijselijk, ik heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt en heb nog nooit zo'n slecht georganiseerde show gezien. Mensen een kwartier in de stromende regen laten wachten om naar binnen te komen, honden door- en doornat en onder de blubber, buiten was het een drama en kon je niet anders dan door grote modderplassen en kuilen lopen. Toen we eindelijk bij de tent aankwamen, zowel de honden als wij kleddernat, was het daar ook één grote ellende. Alles en iedereen op en in elkaar, nergens was er plek om te zitten en onze honden werden helemaal vertrapt. Niemand die uitkeek en James kreeg een grote stalen bench tegen zijn hoofd. Uiteindelijk uit pure nood m'n stoeltje maar ergens opgezet zodat in ieder geval James veilig kon zitten zonder dat er op hem gestapt werd (die zat dus in mijn stoel)... Mensen die tegen je opbotsten, zodat je zelf bijna over je eigen bench heenviel, honden die veel te dicht langs elkaar moesten passeren, veel te krappe ringen, nee, ik kan er niets anders van maken dat het een verschrikking was. Het ergste was nog toen we wat gingen vragen bij het secretariaat. Er stond een familie voor ons die vertelde dat het voor hun ieder jaar een dagje uit was, met de kinderen en kleinkinderen. Dit jaar weer, netjes entree betaald, maar niets kunnen zien. Er stonden zo veel mensen op elkaar gepakt in de tent dat je de honden in de ring niet eens kon zien. Zij beklaagden zich dus bij het secretariaat. Ik kon er met de pet niet bij toen ik de man die hen hielp ijskoud hoorde zeggen dat "hij nog geen enkele klacht had gekregen van deelnemers" en dat het allemaal prima was... Hij keek de mensen aan alsof zij gek waren, terwijl iedereen kon zien dat het een drama was. Niet eens een excuus of een "het spijt ons dat u geen leuke dag hebt gehad" of iets dergelijks, maar gewoon doen alsof je gek bent, alsof alles in orde was, daar snap ik echt niets van
Ik neem aan dat deze show nooit meer buiten wordt georganiseerd in oktober en dat de organisatie geleerd heeft van deze dag. Ik ben niet gauw negatief over een show, maar dit sloeg werkelijk alles. Het was zo klein, druk en volgestouwd in die tent dat ik serieus een paar keer bang geweest ben dat er iets zou gebeuren met James, ofwel dat hij vertrapt werd ofwel dat hij werd gegrepen door een andere hond
Gelukkig behaalde degene met wie we waren wel een CAC, dat was dan nog een schrale troost, maar nee, nooit meer.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik was er niet eens gebleven met mijn hond, zeker niet als bezoeker..
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Nou inderdaad, wij waren gelukkig direct aan de beurt en zijn daarna snel weggegaan...
Edit: weggegaan is een understatement, zo snel mogelijk weggevlucht past beter in het plaatje
Edit: weggegaan is een understatement, zo snel mogelijk weggevlucht past beter in het plaatje

Laatst gewijzigd door *Charlotte op 06 okt 2012 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Bullmastiff - Aantal honden: 2
Ook ik ben vandaag geweest.
Het was echt een drama, tot je enkels door de blubber.
De organisatie van KC Zwolle moet zich heel erg diep schamen.
Kijk aan het weer kan niemand iets doen.
Maar zet dan fatsoenlijke tenten neer voor benchen.
Zo zielig, in de bench was het net zo nat als in het weiland.
Misschien een tip voor de organisatie: Ga eens in hulten kijken.
Door dat het buiten zo'n drama was, ging iedereen naar binnen.
Daar was het dus een grote puinhoop, en de mensen werden er heel erg kriegel van.
Er stond een toiletwagen, daar ben ik spontaan weer uitgelopen.
Echt te vies voor woorden.
Heel erg jammer, ik vond Zwolle altijd een leuke show maar voor mij was dit eenmalig.
Het was echt een drama, tot je enkels door de blubber.
De organisatie van KC Zwolle moet zich heel erg diep schamen.
Kijk aan het weer kan niemand iets doen.
Maar zet dan fatsoenlijke tenten neer voor benchen.
Zo zielig, in de bench was het net zo nat als in het weiland.
Misschien een tip voor de organisatie: Ga eens in hulten kijken.
Door dat het buiten zo'n drama was, ging iedereen naar binnen.
Daar was het dus een grote puinhoop, en de mensen werden er heel erg kriegel van.
Er stond een toiletwagen, daar ben ik spontaan weer uitgelopen.
Echt te vies voor woorden.
Heel erg jammer, ik vond Zwolle altijd een leuke show maar voor mij was dit eenmalig.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Op FB lees ik ook niks anders dan klachten ik ben zo blij dat wij ons niet hebben ingeschreven

Luna 25-11-2011 27-12-2017
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn net terug. Inderdaad superveel modder, kleine tenten, slecht georganiseerd. Wie een buitenshow verzint in oktober, was niet echt slim! Als het volgend jaar weer buiten is, ga ik niet. Niet eens kijken. Behalve de slechte organisatie, heb ik me prima vermaakt. Ook nog wat bostonnetjes gespot, van MonaToetje volgens mij! Zo cute 

xx Marr en Keeff

- _Leonie
- Zeer actief
Dit verbaast mij dus echt helemaal niks. Er zitten daar mensen bij af en toe...*Charlotte schreef:Zij beklaagden zich dus bij het secretariaat. Ik kon er met de pet niet bij toen ik de man die hen hielp ijskoud hoorde zeggen dat "hij nog geen enkele klacht had gekregen van deelnemers" en dat het allemaal prima was... Hij keek de mensen aan alsof zij gek waren, terwijl iedereen kon zien dat het een drama was. Niet eens een excuus of een "het spijt ons dat u geen leuke dag hebt gehad" of iets dergelijks, maar gewoon doen alsof je gek bent, alsof alles in orde was, daar snap ik echt niets van![]()
Zie wel dat ik dus niks gemist heb, gelukkig maar.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Zo ben ik even blij dat ik niet Elmo heb ingeschreven
Nou ja misschien hadden we dan wel voor spektakel gezorgd

- _Leonie
- Zeer actief
Glij je door de ring heen...Elmo/maureen schreef:Zo ben ik even blij dat ik niet Elmo heb ingeschrevenNou ja misschien hadden we dan wel voor spektakel gezorgd

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
En dan Nilo en Elmo in de koppelklasse, das pas spektakel!Elmo/maureen schreef:Zo ben ik even blij dat ik niet Elmo heb ingeschrevenNou ja misschien hadden we dan wel voor spektakel gezorgd

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Het leek me al een slecht plan maar nu ben ik helemaal blij dat ik niet ingeschreven heb.
Groetjes, Marjan
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ik heb dit soort foto's voorbij zien komen
:

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Maeve schreef:En dan Nilo en Elmo in de koppelklasse, das pas spektakel!Elmo/maureen schreef:Zo ben ik even blij dat ik niet Elmo heb ingeschrevenNou ja misschien hadden we dan wel voor spektakel gezorgd
![]()