Ik had me opgegeven voor de workshop Dogmindfullness op 21 oktober in Nieuwegein. Afgelopen zaterdag kreeg ik een mail van degene die deze workshop organiseert, dat de workshops de komende maanden helaas geannulleerd moeten worden. Ik las deze mail even snel en half op mijn telefoon in de pauze van een cursus die ik aan het volgen was en heb de mail daarna per ongeluk verwijderd...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Annulering workshops Dogmindfullness
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Annulering workshops Dogmindfullness
Hoi allemaal,
Ik had me opgegeven voor de workshop Dogmindfullness op 21 oktober in Nieuwegein. Afgelopen zaterdag kreeg ik een mail van degene die deze workshop organiseert, dat de workshops de komende maanden helaas geannulleerd moeten worden. Ik las deze mail even snel en half op mijn telefoon in de pauze van een cursus die ik aan het volgen was en heb de mail daarna per ongeluk verwijderd...
Wie heeft deze mail ook gehad en zou de mail aan mij willen forwarden? Alvast bedankt!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Rebble
- Zeer actief
Re: Annulering workshops Dogmindfullness
Staat de mail dan niet tussen je verwijderde berichten? Anders even contact opnemen met de organisatie?

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb op mijn telefoon geen map met verwijderde berichten.Rebble schreef:Staat de mail dan niet tussen je verwijderde berichten? Anders even contact opnemen met de organisatie?
De organisatie is op dit moment niet bereikbaar, omdat beide websites uit de lucht liggen. Vandaar dat ik het via deze weg probeer.
Groetjes, Karen
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij was dit de workshops van de stichting DJ-Imba die Betty organiseerd.
Betty haar man Fred heeft zijn bovenbeen gebroken en na een week ziekenhuis ligt hij nu thuis en mag
6 weken niet op zijn been staan, dus Betty is genoodzaakt om in Frankrijk te blijven bij de honden omdat Fred de
verzorging niet kan overnemen als Betty in Nederland is.
Betty haar man Fred heeft zijn bovenbeen gebroken en na een week ziekenhuis ligt hij nu thuis en mag
6 weken niet op zijn been staan, dus Betty is genoodzaakt om in Frankrijk te blijven bij de honden omdat Fred de
Elly

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat weet ik, dat stond ook in de mail die ik kwijt was. Maar ik heb inmiddels al contact gehad met Betty.ellyenrob schreef:Volgens mij was dit de workshops van de stichting DJ-Imba die Betty organiseerd.
Groetjes, Karen