Zo kan hij lekker buiten rond rennen en spelen

Moderator: moderatorteam
Waarom zou je niet gewoon een omheining / schutting neerzetten? Dat voorkomt ook inkijk en het "lastig vallen" van je hond. Sla je 2 vliegen in 1 klap; hond kan niet weg en je voorkomt "gedoe".joeyophof schreef:Hallo, wij hebben een behoorlijk grote tuin met allemaal uitwegen, achter de tuin staat de sportschool van mijn ouders met parkeerplaats, en je kan via de tuin naar de parkeerplaats wat ik dus niet fijn vind. Nu zoek ik een soort beveiliging tussen deze plekken, je hebt van die hekjes, van die draden voor op de weg, maar wat werkt voor jullie het beste, het zijn verschillende breedtes en moet ook niet het lelijkste zijn![]()
We hebben ook wel en schutting, maar we hebben een pad naar de vuilnisbak en een grintpad waar het dus niet handig is om daar een schutting neer te zetten... En wat trouwens ook nooit zou passen.~Suzanne~ schreef:Waarom zou je niet gewoon een omheining / schutting neerzetten? Dat voorkomt ook inkijk en het "lastig vallen" van je hond. Sla je 2 vliegen in 1 klap; hond kan niet weg en je voorkomt "gedoe".joeyophof schreef:Hallo, wij hebben een behoorlijk grote tuin met allemaal uitwegen, achter de tuin staat de sportschool van mijn ouders met parkeerplaats, en je kan via de tuin naar de parkeerplaats wat ik dus niet fijn vind. Nu zoek ik een soort beveiliging tussen deze plekken, je hebt van die hekjes, van die draden voor op de weg, maar wat werkt voor jullie het beste, het zijn verschillende breedtes en moet ook niet het lelijkste zijn![]()
Suzanne
Maar dan kun je er niet meer langsfietsen en lopen, wat ook niet praktisch is.Kells schreef:Gewoon van dat groene tuingaas?
Ik snap de situatie geloof ik niet? Je wilt je tuin veilig hebben, dus volledig afsluiten. Dan zul je dus aan een "omheining" moeten, al dan niet met een poort erin. Met je fiets loop je dan toch door de poort en ga je daarna fietsen?joeyophof schreef:Maar dan kun je er niet meer langsfietsen en lopen, wat ook niet praktisch is.Kells schreef:Gewoon van dat groene tuingaas?
nee, die mensen zijn nog nooit in de tuin geweest, maar hij kan zo de parkeerplaats op lopen en ook op de weg, dat wil ik dus voorkomen.~Suzanne~ schreef:Ik snap de situatie geloof ik niet? Je wilt je tuin veilig hebben, dus volledig afsluiten. Dan zul je dus aan een "omheining" moeten, al dan niet met een poort erin. Met je fiets loop je dan toch door de poort en ga je daarna fietsen?joeyophof schreef:Maar dan kun je er niet meer langsfietsen en lopen, wat ook niet praktisch is.Kells schreef:Gewoon van dat groene tuingaas?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die parkeerplaats voor de sportschool ermee te maken heeft.. mensen hoeven toch niet door jouw tuin om daar te komen? Dat lijkt me een uiterst onwenselijke situatie namelijk. Dus, afsluiten die hap. Meteen voorkom je inkijk en je voorkomt dat mensen je hond "voor de grap" gaan lastigvallen.. want dat gebeurt...
Suzanne
De simpelste manier is toch het plaatsen van hekwerk/schuttingen, al dan niet met een poort.joeyophof schreef:nee, die mensen zijn nog nooit in de tuin geweest, maar hij kan zo de parkeerplaats op lopen en ook op de weg, dat wil ik dus voorkomen.~Suzanne~ schreef:Ik snap de situatie geloof ik niet? Je wilt je tuin veilig hebben, dus volledig afsluiten. Dan zul je dus aan een "omheining" moeten, al dan niet met een poort erin. Met je fiets loop je dan toch door de poort en ga je daarna fietsen?joeyophof schreef:Maar dan kun je er niet meer langsfietsen en lopen, wat ook niet praktisch is.Kells schreef:Gewoon van dat groene tuingaas?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die parkeerplaats voor de sportschool ermee te maken heeft.. mensen hoeven toch niet door jouw tuin om daar te komen? Dat lijkt me een uiterst onwenselijke situatie namelijk. Dus, afsluiten die hap. Meteen voorkom je inkijk en je voorkomt dat mensen je hond "voor de grap" gaan lastigvallen.. want dat gebeurt...
Suzanne
vuilnisbak binnen de omheining zettenjoeyophof schreef:We hebben ook wel en schutting, maar we hebben een pad naar de vuilnisbak en een grintpad waar het dus niet handig is om daar een schutting neer te zetten... En wat trouwens ook nooit zou passen.~Suzanne~ schreef:Waarom zou je niet gewoon een omheining / schutting neerzetten? Dat voorkomt ook inkijk en het "lastig vallen" van je hond. Sla je 2 vliegen in 1 klap; hond kan niet weg en je voorkomt "gedoe".joeyophof schreef:Hallo, wij hebben een behoorlijk grote tuin met allemaal uitwegen, achter de tuin staat de sportschool van mijn ouders met parkeerplaats, en je kan via de tuin naar de parkeerplaats wat ik dus niet fijn vind. Nu zoek ik een soort beveiliging tussen deze plekken, je hebt van die hekjes, van die draden voor op de weg, maar wat werkt voor jullie het beste, het zijn verschillende breedtes en moet ook niet het lelijkste zijn![]()
Suzanne
Misschien willen je ouders er wel een deur in zetten.joeyophof schreef:Ik ga foto's maken x). Fototoestel is nu leeg, dus morgen wellicht.
Iets ingewikkelder :€ranetje schreef:Misschien willen je ouders er wel een deur in zetten.joeyophof schreef:Ik ga foto's maken x). Fototoestel is nu leeg, dus morgen wellicht.
Dan kan de hond veilig in de tuin en kan je met je fiets toch weg?
Of steekt het ingewikkelder in elkaar
Had ik ook in gedachten, overleggen...Jacq schreef:je kan een hekje of poortje op maat maken op de plekken die open zijn. de rest met tuingaas.