Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Collieparadijs?
Moderator: moderatorteam
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Collieparadijs?
Dieptriest, die troosteloze ogen...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Walgelijk zoiets die collie met die kale plekken, om te huilen is het.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Ach wat een verschrikkelijke mensen. Wat een dieptriest gebeuren daar...die hond op 1 min 20
Ik hoop dat ze door dit filmpje uitgekotst worden door de colliewereld en door hun klanten.

Ik hoop dat ze door dit filmpje uitgekotst worden door de colliewereld en door hun klanten.
Godsamme wat walgelijk, die mensen wil je toch wat aan doen? Goed dat dit naar buiten wordt gebracht. Bah, word er gewoon misselijk van.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collie (langhaar)
- Aantal honden: 1
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Ongelofelijk...wat een k*tvolk... 

- ElleBelle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Havanezer
triest, hoe kan je zo hard zijn.....Ik hoop echt dat ze zwaar gestraft worden...
-
- Zeer actief
Wat vreselijk!
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
En aan de voordeur staat gezellig een familie puppies te knuffelen. Vreselijk.
-
- Zeer actief

Suzanne
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Hartverscheurend!
Vreselijk zeg
Vreselijk zeg

Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik heb het maar niet afgekeken want ik werd er naar van.
Aan de andere kant: ik weet toevallig dat het in Engeland heel normaal is om honden (en dus ook collies) in kennels te houden. Zwangere teefjes worden een week of zo voor de geboorte in huis gehaald en als de pups een week of drie zijn verhuizen ze weer allemaal naar de kennel.
Zoals het in Nederland heel gewoon is als fokkers hun honden 'gewoon' in huis te houden, is dat in andere landen kennelijk niet de gewoonte.

Aan de andere kant: ik weet toevallig dat het in Engeland heel normaal is om honden (en dus ook collies) in kennels te houden. Zwangere teefjes worden een week of zo voor de geboorte in huis gehaald en als de pups een week of drie zijn verhuizen ze weer allemaal naar de kennel.
Zoals het in Nederland heel gewoon is als fokkers hun honden 'gewoon' in huis te houden, is dat in andere landen kennelijk niet de gewoonte.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
en maar rondjes draaien, vreselijk om te zien, die brave honden 

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Met kennels heb ik over het algemeen ook geen probleem. Maar hoe deze honden erbij zitten is wel heel erg erbarmelijk.lieke schreef:Ik heb het maar niet afgekeken want ik werd er naar van.![]()

-
- Zeer actief
Dit inderdaad.Punzel schreef:Met kennels heb ik over het algemeen ook geen probleem. Maar hoe deze honden erbij zitten is wel heel erg erbarmelijk.lieke schreef:Ik heb het maar niet afgekeken want ik werd er naar van.![]()
Dat ouwetje wiens rug open ligt en ook de kop

Hopelijk wordt er actie genomen wat in en in triest als je dit zo ziet. Tegenstrijdig ook omdat ze op shows blijkbaar wel goed scoren.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
oh bah wat verschrikkelijk
wat zou ik daar graag heen gaan met een bus om de honden op te halen! 

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb het filmpje eerder uitgeklikt, kon het niet aanzien.Anja schreef:Ach wat een verschrikkelijke mensen. Wat een dieptriest gebeuren daar...die hond op 1 min 20![]()

Hoop dat de hondjes snel een betere plek krijgen.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Heel triest die blik in de ogen van de honden
Ik hoop dat de honden daar snel weg worden gehaald.
Ik neem aan dat je zo geen honden mag houden. Ik begrijp gewoon niet hoe je dit als mens een dier aan kunt doen.
Toch vind ik het raar dat dit nooit eerder gezien is. Als je bij een fokker komt voor een pup en je kent de site van die fokker, dan verwacht je toch die honden te zien?

Ik neem aan dat je zo geen honden mag houden. Ik begrijp gewoon niet hoe je dit als mens een dier aan kunt doen.
Toch vind ik het raar dat dit nooit eerder gezien is. Als je bij een fokker komt voor een pup en je kent de site van die fokker, dan verwacht je toch die honden te zien?

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Getver wat een naar filmpje en wat zitten die honden er slecht bij zeg
echt te erg voor woorden dit, heb het filmpje niet af kunnen kijken

echt te erg voor woorden dit, heb het filmpje niet af kunnen kijken
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Maar je hebt kennels en kennels, dit was één trieste bedoening met veel te kleine kennels en hartstikke vuil en ik vraag me zelfs af of deze honden uberhaupt wel eens daglicht zien ? Als ik het gedrag zie in de piepkleine kenneltjes denk ik dat deze honden zelfs niet eens meer normaal in huis kunnen leven.......lieke schreef:Ik heb het maar niet afgekeken want ik werd er naar van.![]()
Sandra

- krullie
- Zeer actief
vreselijk om te zien.
maar die honden van die site, zijn dat dan andere?
of wonen die wel in huis?
snap niet dat je honden zo kan verwaarlozen en dan prachtige honden op je site tonen?
maar die honden van die site, zijn dat dan andere?
of wonen die wel in huis?
snap niet dat je honden zo kan verwaarlozen en dan prachtige honden op je site tonen?
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Galgo, Whippet, BC, X Terrier
- Aantal honden: 10
Er is nog een nieuwer vervolg op het filmpje te zien ; een paar weken later is er blijkbaar nog steeds niet genoeg veranderd!
... e=youtu.be
Misschien met z'n allen toch maar even de de petitie tekenen om de de counsel (=gemeente?) aan te sporen om nu toch echt tot actie over te gaan!
http://animalsaustralia.org/take_action ... ie-cruelty
... e=youtu.be
Misschien met z'n allen toch maar even de de petitie tekenen om de de counsel (=gemeente?) aan te sporen om nu toch echt tot actie over te gaan!
http://animalsaustralia.org/take_action ... ie-cruelty
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
tjezus

Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bah, hopelijk kunnen ze door dit filmpje het snel veranderen. Arme dieren, je zult ze toch zo allemaal ophalen. 

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Wat ontzettend zielig!!
Vooral hoe die Collie met die uitslag rond de ogen bij dat ene luchtroostertje gaat liggen, om nog maar een beetje frisse lucht te krijgen
Vooral hoe die Collie met die uitslag rond de ogen bij dat ene luchtroostertje gaat liggen, om nog maar een beetje frisse lucht te krijgen

RIP Cena

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Vreselijk ook hoe die ene maar rondjes blijft lopen in dat kleine hokempyree schreef:Maar je hebt kennels en kennels, dit was één trieste bedoening met veel te kleine kennels en hartstikke vuil en ik vraag me zelfs af of deze honden uberhaupt wel eens daglicht zien ? Als ik het gedrag zie in de piepkleine kenneltjes denk ik dat deze honden zelfs niet eens meer normaal in huis kunnen leven.......lieke schreef:Ik heb het maar niet afgekeken want ik werd er naar van.![]()

Goed dat het onder de aandacht wordt gebracht, maar o wat rot om te zien dit.