Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inge O schreef:
bij ons op school zal er binnen afzienbare tijd een opleiding voor asielhouders worden ingericht - komt geen beetje te vroeg zo te zien weer...
Inge O schreef:
bij ons op school zal er binnen afzienbare tijd een opleiding voor asielhouders worden ingericht - komt geen beetje te vroeg zo te zien weer...
Gaat daar niets uitrichten hoor.
waarom niet? al is het maar een moleculetje? niet geschoten is altijd mis toch?
Ik hoop voor de hond dat hij een rottie karakter heeft, dan zou het echt wel eens een hele leuke hond kunnen zijn (en dan maar hopen dat er een geschikte eigenaar voorbij komt en niet zo een die de hond puur neemt om zijn ego op te krikken)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Inderdaad kan de omschrijving vast wel wat reëler dan wat er staat maar .
Een kruising als deze lijkt mij te gek, maar waarom je ze zou fokken ? Nee dan maar gewoon 1 van de rassen. Inderdaad weet je vaak wel bij wat voor mensen ze terecht komen jammer genoeg.
Ik hoop op een geschikte baas voor de toekomst in ieder geval voor hem.
Inderdaad kan de omschrijving vast wel wat reëler dan wat er staat maar .
Een kruising als deze lijkt mij te gek, maar waarom je ze zou fokken ? Nee dan maar gewoon 1 van de rassen. Inderdaad weet je vaak wel bij wat voor mensen ze terecht komen jammer genoeg.
Ik hoop op een geschikte baas voor de toekomst in ieder geval voor hem.
Nou als zo naar jouw avator kijk past hij er precies tussenin
Ik heb twee totaal verschillende honden thuis , maar tot op heden weinig trubbels gelukkig.
Tyson is bijna 3 nu en Bruno 4.
Totaal verschillende karakters en vooral tyson heeft zijn gebruiksaanwijzing, maar echt een fantastische hond. Lang niet iedereen zal het een fijne hond vinden, echt het zelfstandige , in goede banen te leiden maar wat lastiger als Bruno bijvoorbeeld .