Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ganzenbouten

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

johanna25
geregistreerd lid
Aantal honden: 0

ganzenbouten

Ongelezen bericht door johanna25 »

Hier nog even een plaatje van de bouten.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door johanna25 op 24 mar 2013 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.
johanna25
geregistreerd lid

Re: gemalen ganzenbouten, welke gatgrootte

Tara schreef:Waarom vries je het niet gewoon in delen in? Die bouten zijn toch heerlijk knaagmateriaal voor de honden?
En waarom zitten die borsten er nog aan? :hmmm:
Is toch lekker om met een beetje peper en zout rosé te bakken?
Als ik ganzen slacht snij ik alleen de borstfilets er uit, en de nek voor de honden.
Ik zou ze best willen uitkleden voor de honden, maar vaak moet ik dat dan binnen in de keuken doen, en dat wordt dan al snel één grote bende, waardoor ik er dan maar weer van af zie...
Laatst gewijzigd door johanna25 op 24 mar 2013 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Goldendelicious

Ongelezen bericht door Goldendelicious »

Ik zou het zonde vinden om te malen. Mijn honden vinden die hele ganzen of gansdelen geweldig leuk kluifwerk en het is ook functioneler voor hun spijsvertering. Daar maak ik graag vriezerruimte voor vrij. Als ik zou malen, dan ging dat grof en zou ik de 15 mm gebruiken. Bij een grove maling heb je vaak 2 malingen nodig en dan is het OK. Wat voor molen heb jij dat je bouten en rugkarkas van gans ermee gemalen krijgt?
johanna25
geregistreerd lid

Goldendelicious schreef:Ik zou het zonde vinden om te malen. Mijn honden vinden die hele ganzen of gansdelen geweldig leuk kluifwerk en het is ook functioneler voor hun spijsvertering. Daar maak ik graag vriezerruimte voor vrij. Als ik zou malen, dan ging dat grof en zou ik de 15 mm gebruiken. Bij een grove maling heb je vaak 2 malingen nodig en dan is het OK. Wat voor molen heb jij dat je bouten en rugkarkas van gans ermee gemalen krijgt?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”