http://www.everythingrosie.com/
Moderator: moderatorteam
Ik heb hem ook via jouw linkje in het andere topic.esenhazel schreef:das eng, kwam het toevallig vanavond ook al tegen
Geen idee! Zag het niet op de eerste pagina staan in Hond en Leed. Ik kan er ook niks moois in zien, dat diertje ziet er zo sneu en ziek uit. En die dame lijkt het wel héél erg leuk te vinden inderdaad.lets have fun schreef:Dit misbaksel is hier wel eens vaker besproken toch? Kan er niks moois in zien. Het gaat ook helemaal niet om een gelukkige hond maar over een mevrouw die erg tevreden is met zichzelf.
Het zal haar ongetwijfeld een heel lekker gevoel geven.Nanna schreef:Het mens moet toch wát om aan haar gerief te komen. En buiten dat genereert zo'n monstruositeit natuurlijk bákken met aandachtlets have fun schreef:Dit misbaksel is hier wel eens vaker besproken toch? Kan er niks moois in zien. Het gaat ook helemaal niet om een gelukkige hond maar over een mevrouw die erg tevreden is met zichzelf.
Wat mij betreft is het over die grens.Anja schreef:Wat een ontzettend triest hondje![]()
Het in leven houden van dit stumpertje vind ik grenzen aan dierenmishandeling,
Ha wist wel dat je het ooit in zou zien dat Csiva enorm knap was!Machie schreef:Wat is Csiva knap
Dat beest heeft gewoon geen onderkaak