Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een stille tocht ter nagedachtenis aan Lucy en Nadja.
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Een stille tocht ter nagedachtenis aan Lucy en Nadja.
Een stille tocht ter nagedachtenis aan Lucy (en Nadja) die door dezelfde eigenaar van een brug af zijn gegooid het Amsterdam Rijnkanaal in.
Wat een triest verhaal.
Word je hier naar toe gehaald om je een betere toekomst te geven, val je in de handen van een beest.
Ik ben niet zo van de stille tochten, maar hoop dat deze noodkreet tegen dierenleed in Den Haag word gehoord.
Wat een triest verhaal.
Word je hier naar toe gehaald om je een betere toekomst te geven, val je in de handen van een beest.
Ik ben niet zo van de stille tochten, maar hoop dat deze noodkreet tegen dierenleed in Den Haag word gehoord.
Laatst gewijzigd door Antonetta op 20 mar 2013 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Re: Een stille tocht ter nagedachtenis aan Lucy en Nadja.
Ben ik helemaal met je eens, ik ben ook niet van de stille tochten en zeker niet voor dit soort dingen.
Het is naar wat ik er van begrijp, meer bedoeld als noodkreet tegen dierenleed richting Den Haag, en hier kan ik wel achter staan. Ze hadden het misschien beter een stil protest kunnen noemen, velen zullen een stille tocht te ver vinden gaan.
Het is naar wat ik er van begrijp, meer bedoeld als noodkreet tegen dierenleed richting Den Haag, en hier kan ik wel achter staan. Ze hadden het misschien beter een stil protest kunnen noemen, velen zullen een stille tocht te ver vinden gaan.
Laatst gewijzigd door Antonetta op 17 mar 2013 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Aantal honden: 1
Begrijp de emoties wel, maar idd een stille tocht....wel een triest verhaal, zoals zovelen helaas...de hemel is een betere plek.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het voor mensen al een vreemd verschijnsel zo'n stille tocht.
Duizende mensen waarvan een klein groepje die de persoon echt hebben gekend .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ik hou niet van stille tochten, zou liever willen dat meer mensen hun mond eens open zouden trekken als er geweld o.i.d. plaatsvind. Maar nee dan zegt of doet niemand iets (want stel je voor......)
en daarna lekker veilig met z'n allen in een stoet nog meer je mond houden
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Je moet een dier een dier laten....wat een overdreven gedoe....stille tocht voor een hond, zeker ook nog in 2 avonden, voor elke hond een 

"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
- Zeer actief
die stille tochten zijn hun kracht al lang geleden verloren, neem niet weg dat t een verschrikkelijke eikel is die dat gedaan heeft en die mag van mij 5 jaar stil de cel in 

-
- Zeer actief
Steek je dan wel een mooi herdenkingsvlaggetje in de hopen stront die je van onze forum Nanna tegenkomt.Tara schreef:Ik loop dagelijks een stille solotocht, hier in het bos.Nanna schreef:Volgens mij kun je zo onderhand dagelijks meewandelen in stille tochten, als dat je hobby is.bouvierpoedel schreef:Vind het voor mensen al een vreemd verschijnsel zo'n stille tocht.
Sla je twee vliegen in één klap. Je komt zo betrokken over én je krijgt zo nog eens wat beweging en frisse lucht.

-
- Zeer actief
Me voader het me konijntjie geslagt ,lopen jullie ook mee morge in een stil toggie.?
Wel allemaal in het rood komme hoor ,da was de lievelingskleurtjies van me konijntjie.
Wel allemaal in het rood komme hoor ,da was de lievelingskleurtjies van me konijntjie.

- Antonetta
- Zeer actief
Sommigen waarvoor een stille tocht is gehouden hebben hebben hun mond open getrokken, of waren het slachtoffer van ander zinloos geweld, hier vind ik een stille tocht op zijn plaats.Sarah5 schreef:Ik hou niet van stille tochten, zou liever willen dat meer mensen hun mond eens open zouden trekken als er geweld o.i.d. plaatsvind. Maar nee dan zegt of doet niemand iets (want stel je voor......)

- Antonetta
- Zeer actief
De stille tocht lijkt afgeblazen, het link bestaat niet meer.
Wel blijft de dader in ieder geval nog een maand vast zitten.
© ANP.
De 40-jarige man uit IJsselstein die heeft gezegd dat hij twee honden heeft gedood, blijft tot eind van de maand in de cel zitten. Er moet een persoonlijkheidsonderzoek naar de man worden gedaan, heeft de onderzoeksrechter in Utrecht woensdag besloten.
De politie haalde de IJsselsteiner zaterdagavond op bij een vriend in Utrecht. De man was daar in verwarde toestand ondergedoken omdat op internet stond dat hij honden had misbruikt en gedood. De IJsselsteiner voelde zich niet meer veilig in zijn eigen huis.
De man zegt dat hij in januari en februari een hond uit het asiel heeft gehaald en dat hij die dieren vervolgens vanaf een brug in het Amsterdam-Rijnkanaal heeft gegooid. Of hij ook onzedelijke handelingen met de honden heeft gepleegd, moet nog uit onderzoek blijken, aldus het Openbaar Ministerie.
Wel blijft de dader in ieder geval nog een maand vast zitten.
© ANP.
De 40-jarige man uit IJsselstein die heeft gezegd dat hij twee honden heeft gedood, blijft tot eind van de maand in de cel zitten. Er moet een persoonlijkheidsonderzoek naar de man worden gedaan, heeft de onderzoeksrechter in Utrecht woensdag besloten.
De politie haalde de IJsselsteiner zaterdagavond op bij een vriend in Utrecht. De man was daar in verwarde toestand ondergedoken omdat op internet stond dat hij honden had misbruikt en gedood. De IJsselsteiner voelde zich niet meer veilig in zijn eigen huis.
De man zegt dat hij in januari en februari een hond uit het asiel heeft gehaald en dat hij die dieren vervolgens vanaf een brug in het Amsterdam-Rijnkanaal heeft gegooid. Of hij ook onzedelijke handelingen met de honden heeft gepleegd, moet nog uit onderzoek blijken, aldus het Openbaar Ministerie.

- Indy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Hij is helaas weer vrijgelaten: http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... nden.dhtml. Hij had nog een derde hondje thuis, zij is hier in het asiel gekomen en nu als bewijsmateriaal naar een politiekennel of iets dergelijks gegaan. Inmiddels schijnt ze in een gezin te zitten en van daar uit herplaats te worden.

- Antonetta
- Zeer actief
Ik had op fb al gelezen dat er nog een hond in het spel was, die bleek bij de ex te verblijven volgens fb.
Ik hoop dat deze man zijn straf niet zal ontlopen, maar dat hij nu is vrijgelaten geeft hier op weinig hoop.
Ik hoop dat deze man zijn straf niet zal ontlopen, maar dat hij nu is vrijgelaten geeft hier op weinig hoop.

- Indy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Wat ik gehoord heb is dat ze een of twee dagen na het oppakken van de man uit zijn huis is gehaald en naar het asiel in Ijsselstein is gebracht. Daarna is ze als bewijsmateriaal naar de politie gegaan.

- iones
- Zeer actief
Misschien moet die vent maar eens in de gracht gegooid worden.
En dan geen stille tocht houden, maar feest vieren.
En dan geen stille tocht houden, maar feest vieren.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen