Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oostvaardersplassen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
oostvaardersplassen
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... lJOsn65lVU
Een beetje propaganda-achtig gefilmd met een dramatisch muziekje, maar met de strekking ben ik het 100% eens.
Een beetje propaganda-achtig gefilmd met een dramatisch muziekje, maar met de strekking ben ik het 100% eens.

- iones
- Zeer actief
Re: oostvaardersplassen
Is dit niet achterhaald inmiddels? Ik geloof dat een overschot nu afgeschoten in geval met onvoldoende voedsel.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Blijkbaar niet, lees het topic van Nyckle maar. Het filmpje is ook van een bezoek van begin april van dit jaar, zeer recent dus.iones schreef:Is dit niet achterhaald inmiddels? Ik geloof dat een overschot nu afgeschoten in geval met onvoldoende voedsel.
- iones
- Zeer actief
Momenteel kan ik geen een filmpje bekijken. Hoe klein en kort ook. Er loopt hier iets niet goed met internet. Ook de computer van manlief is erg traag met laden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Ik vind totaal verkeerd natuurbeleid die Staatsbosheer hanteert. Teveel dieren in een afgesloten gebied en te weinig of geen natuurlijke vijanden.
Laatst had de Staatsbosheer ook nog plannen / geluiden om damherten in Zuigerplas te plaatsen.
Laatst had de Staatsbosheer ook nog plannen / geluiden om damherten in Zuigerplas te plaatsen.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working terriers
- Aantal honden: 10
Goedzo Tara voor het plaatsen van die link, want zo is het nu dus echt, en zo is het al jaren.
Dat dit in dit land kan en mag, en met toestemming van de zgn. partij van de dieren.
Dit is een eenmans project van de heer Frans Vera, die in een vreemde droomwereld leeft. Zijn collega's van het eerste uur hebben hem allemaal al verlaten, en nu is de OVP dankzij deze man, gesteund door SBB, een concentratiekamp voor hoog ontwikkelde zoogdieren, en kennelijk een experiment om te testen of Nederland ook op vruchtbare grond, door overmatige vraatschade en bodemerosie tot woestijn kan worden.
Meermaals bah!
Dat dit in dit land kan en mag, en met toestemming van de zgn. partij van de dieren.
Dit is een eenmans project van de heer Frans Vera, die in een vreemde droomwereld leeft. Zijn collega's van het eerste uur hebben hem allemaal al verlaten, en nu is de OVP dankzij deze man, gesteund door SBB, een concentratiekamp voor hoog ontwikkelde zoogdieren, en kennelijk een experiment om te testen of Nederland ook op vruchtbare grond, door overmatige vraatschade en bodemerosie tot woestijn kan worden.
Meermaals bah!