Kunnen er nooit veel zijn

Wij zijn er vrijdags.
Moderator: moderatorteam
Binnen & Nanna dat viel 2 jaar geleden wel mee, toen was t ook bloedheet buiten, maar had niet t gevoel gestoomd te worden.samantha! schreef:Oh dat is wel lekker dichtbij.
Is dat binnen of buiten?
In juli (7/8) in Echt (al) is er een grote buitenshowsamantha! schreef:Ah jammer dat t binnen is.
Ik ga er eens over denken...
Lijkt me leuk eens een keurrapportje te hebben.
Lijkt me dit jaar ideaal dat het binnen is.......samantha! schreef:Ah jammer dat t binnen is.
Ik ga er eens over denken...
Lijkt me leuk eens een keurrapportje te hebben.
Nee, de AmBull is géén erkend ras en mag aan FCI shows zoals deze niet mee doen. Je hebt speciale shows voor AmBulls maar daar heeft je hond wel een 'stamboom' voor nodig (ARF, ARFE,NKC,EKC,enz)mathijs schreef:mogen bull doggen ook komen en wat zijn hiervan de kosten aangezien ik een keer een show wil lopen met onze hond
groetjes
5 uur lijkt me lichtelijk overdreven, dan zijn de individuele keuringen echt wel afgelopen.FullofLove schreef:25 cockertjes! En de keurmeester heeft daarvoor 50!!! andere hondjes te keuren...wordt een lange dag. Valt me op dat er meer keurmeesters zijn die dit aantal van 70 a 75 moeten keuren op 1 dag!! Beetje veel van het goede hoor, gaat ze nooit lukken om voor 3 uur alles gekeurd te hebben en ja, dat had ik vorig jaar in Uden ook, stond om 5 uur pas in de ring met een van mijn cockertjes...niet echt leuk!
under the red sky schreef:We hebben 2 ingeschreven, dat is een derde van het totale aantal ingeschreven tollers![]()
5 uur lijkt me lichtelijk overdreven, dan zijn de individuele keuringen echt wel afgelopen.FullofLove schreef:25 cockertjes! En de keurmeester heeft daarvoor 50!!! andere hondjes te keuren...wordt een lange dag. Valt me op dat er meer keurmeesters zijn die dit aantal van 70 a 75 moeten keuren op 1 dag!! Beetje veel van het goede hoor, gaat ze nooit lukken om voor 3 uur alles gekeurd te hebben en ja, dat had ik vorig jaar in Uden ook, stond om 5 uur pas in de ring met een van mijn cockertjes...niet echt leuk!
Nah..is niks van overdreven....ze begonnen pas kwart voor 4 met het keuren van de eerste cockers en dan eerst de reuen en dan de teven..ik had een teefje in de openklasse..en die was pas tegen 5en aan de beurt. Ik ben er tenslotte zelf bijgeweest en niet geheel achterlijkunder the red sky schreef:We hebben 2 ingeschreven, dat is een derde van het totale aantal ingeschreven tollers![]()
Wat voor Bull dog heb je dan? Want. Wat Brigitte zegt over de Am Bull klopt gewoon.mathijs schreef:dank je wel Brigitte onze hond is stamboom erkend.. jammer dat onze hond niet mag lopen
Nanna schreef:Bij je avatar staat Amerikaanse Bulldog. En die zijn niet FCI erkend.mathijs schreef:dank je wel Brigitte onze hond is stamboom erkend.. jammer dat onze hond niet mag lopen![]()
Of heb je nog een Engelse of Franse Bulldog met een NHSB nummer? Dan mag je nl. wel showen.
Maar gek gnoeg lopen er in sommige landen wel AmBull's op FCI shows meeNanna schreef:Bij je avatar staat Amerikaanse Bulldog. En die zijn niet FCI erkend.mathijs schreef:dank je wel Brigitte onze hond is stamboom erkend.. jammer dat onze hond niet mag lopen![]()
Of heb je nog een Engelse of Franse Bulldog met een NHSB nummer? Dan mag je nl. wel showen.
Thanks, warmte viel mee, werd bij de groeps keuringen pas echt warm...Nanna schreef:Gefeliciteerd!crutz schreef:Prince sluit z'n puppy carrière af zoals hij als baby begon in Eindhoven....BIS3 vandaag in de puppy klasse!!!!
Alleen volgende week nog op de NVOW in de puppy klasse, dan in Echt bij de jeugd...
Was het er erg warm?
Yukusaki Akitas schreef:Volgens mij heb ik Prince gezienMaar durfde niets te zeggen, voor het geval hij het niet was
Jitsu haalt 1 Uitmuntend(was alleen in de tussenklasse) en werd 3e beste teef (waren er 4). Jitsu's moeder werd BOB.
Ik had waarschijnlijk 2e beste teef kunnen worden, aangezien de keurmeester mij nog waarschuwde dat Jitsu's voorpoten wat scheef stonden, en aangezien ik geen duits begrijp heb ik niet begrepen dat ik ze recht moest zetten, en hij keek wat dat betreft wat "schuldig". Dus misschien was ze wel 2e beste teef geworden als ik dat had aangepast. Leer voor de volgende keer. Jitsu deed het in elk geval weer super! En volgens de fokker ziet ze er al veel volwassener uit dan de vorige keer!