19 mei om 13.30 gaan we starten vanaf het pannenkoekenpaveljoen te cruquius (kruisweg 1625). Andere honden zijn natuurlijk ook welkom!
Stukje van facebook:
Het is weer zo ver, er komt weer een Hollander wandeling aan.
Een beetje kort dag maar 19 mei is het zo ver en gaan we weer aan de wandel met een kudde prachtige streepjes.
Ik heb weer gekozen voor de groene weelde, dit vanwege de overvloed van water, er natuurlijk rekening mee houdend dat we fantastisch weer krijgen.
Er gelden zoals vele weten een aantal spelregels, geen stokken, ballen of ander speelgoed gebruiken, er kan met de honden competitiestrijd ontstaan en daardoor ruzie. Niet heel fijn om mee te maken. De ervaring leert dat er soms wat onderlinge spanning tussen bepaalde honden kan zijn, dat is niet erg maar hou je eigen hond in de gaten.
Tevens is de weelde een zeer geliefd recreatie terrein, dat houd in (hoe stom het ook is), we het moeten delen met andere mensen, denk hierbij aan een paar ruiters, hardlopers ed. Als je hond die najaagd (zelfs mijn honden zijn niet perfect), hou ze dan bij je, lijn ze aan en laat ze als de kust veilig is, weer los.
Ik heb er weer heel veel zin in om jullie daar allemaal te mogen verwelkomen, op voor weer wat promotie voor ons geliefde ras!

Gaan jullie mee?