Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is lhdb
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Duitse herder- jackrussel.
- Aantal honden: 2
wat is lhdb
Hallo
Ik zelf ben pakwerker bij de limburgse honden dressuur bond.je kan het verglijke
Met de knpv.voor meer info kun je kijken op de website van de lhdb
Www.lhdb.nl
Je kunt het ook alleen maar in limburg doen daarom denk ik zet het hier eens bij.
Mvg marco
Ik zelf ben pakwerker bij de limburgse honden dressuur bond.je kan het verglijke
Met de knpv.voor meer info kun je kijken op de website van de lhdb
Www.lhdb.nl
Je kunt het ook alleen maar in limburg doen daarom denk ik zet het hier eens bij.
Mvg marco
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Re: wat is lhdb
Wat is dan het verschil met de andere verenigingen van de honden dressuur bond ?
Want dit programma wordt op wel meer plekken in NL gedaan toch ?
Want dit programma wordt op wel meer plekken in NL gedaan toch ?
-
- geregistreerd lid
Hallo charles
Wij hebben geen kist en we doen oefeningen net een heel klein beetje anders bij ons moet de hond voorzitten als de hond over de schuting springt bijna het zelfe dus als knpv.en deze bond is alleen maar in limburg.en bij ons worden de honden vaak ook nooit snel verkocht.bij de knpv komt dat meer voor.en de lhdb is veel kleiner dan de knpv.
Wij hebben geen kist en we doen oefeningen net een heel klein beetje anders bij ons moet de hond voorzitten als de hond over de schuting springt bijna het zelfe dus als knpv.en deze bond is alleen maar in limburg.en bij ons worden de honden vaak ook nooit snel verkocht.bij de knpv komt dat meer voor.en de lhdb is veel kleiner dan de knpv.
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
Oke maar in Groningen zijn er ook mensen die trainen bij de hondendressuur bond en die zullen dan toch wel hetzelfde programma hebben als in Limburg ?
-
- geregistreerd lid
Ik heb het nog eens gevraagt.maar alleen de lhdb heeft
Dit programma.dus alleen in limburg.
Dit programma.dus alleen in limburg.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Maar wat heb je er dan aan? Je kunt dus nergens wedstrijden doen behalve in Limburg... dan ben je ook snel uitgekeken....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- geregistreerd lid
Daar heb je een punt er stapen ook wel over naar de knpv om de reden is wel jammer is een mooie bond wij hebben aleen wedstrijden bij de rest van de lhdb clubs in limburg dus.
-
- Zeer actief
CharlesvdBerkt schreef:Oke maar in Groningen zijn er ook mensen die trainen bij de hondendressuur bond en die zullen dan toch wel hetzelfde programma hebben als in Limburg ?
IN Groningen ,Drenthe is er nog de BHN ook KNPV gerelateerd, manier van inbijten en bewaken, tranport is o.a anders
dan bij de KNPV verder ook de tas, kist, man revieren in het bos, 3 voorwerpen zoeken, stokstellen,werp waterwerk ,
fiets, de overval/ hulpgeroep zit
allemaal in verder nog uitgebreid met meer speuren vergelijkbaar met het KNPV zoekhonden programma vindt het echt
een top programma. www.bhn.nu, Had nog niet van de LHDB gehoord zo zie je maar weer.
-
- geregistreerd lid
vindt het echt
een top programma. www.bhn.nu, Had nog niet van de LHDB gehoord zo zie je maar weer.[/quote]
bhn had ik wel eens van gehoort maar nog nooit in het echt gezien.ja daarom had ik het ook op het forum gezet om het eens te laten zien wat wij in limburg aan politie honden sport doen. Hahaha
een top programma. www.bhn.nu, Had nog niet van de LHDB gehoord zo zie je maar weer.[/quote]
bhn had ik wel eens van gehoort maar nog nooit in het echt gezien.ja daarom had ik het ook op het forum gezet om het eens te laten zien wat wij in limburg aan politie honden sport doen. Hahaha
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Vond het ook leuk om ff te lezen, bhn ken ik dit programma niet.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl