Alleen er heeft ook een ander op gezeten.

Wie van de 2 .????
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJa dat word testen.crutz schreef:Straks wel DNA testje voor de papa he

Lang wachten dan.....bouvierpoedel schreef:Ja dat word testen.crutz schreef:Straks wel DNA testje voor de papa heKan ook afwachten waat er uit komt rollen.?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDit is een combi van poedel x bouvier.fes/lou schreef:Netjes geworden Kees!!
Tsja, nog meer poedels....ik weet het niet hoor....

Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()
Mooi geworden!! Wat dacht je.. de potjes maken de tuin compleet
Wil je er nog een disignerdog hebben.Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()

Waarom moet je lesbische hondjes nu weer belachelijk maken.Sucha schreef:Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()

Dat kan ook weer in termijnen toch? Yuki is bijna afbetaald en al 2x zoveel waard, als ze haar papieren heeft gehaald gaat ze de markt op en kan ik de volgende degigner bij je kopenbouvierpoedel schreef:Wil je er nog een disignerdog hebben.Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()
Mooi geworden!! Wat dacht je.. de potjes maken de tuin compleetBen je ook een hebbert hé.
Je krijgt 100 korting voor deze op wat je voor die andere hebt betaald , das dan 800 eurie aftikken aub.

Ze maken het plaatje compleet dus niets mis meebouvierpoedel schreef:Waarom moet je lesbische hondjes nu weer belachelijk maken.Sucha schreef:Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()
Mooi geworden!! Wat dacht je.. de potjes maken de tuin compleet![]()
Word tijd dat er een gaydogmars georganiseert word voor de accceptatie

Nou dan wil ik die roedel van jullie wel eens zien .Meenemen maar het volgende koffiebezoek.Browny schreef:Ze maken het plaatje compleet dus niets mis meebouvierpoedel schreef:Waarom moet je lesbische hondjes nu weer belachelijk maken.Sucha schreef:Browny schreef:Ooooh ik wil ik wil ik wil![]()
Mooi geworden!! Wat dacht je.. de potjes maken de tuin compleet![]()
oohh en dan wil ik ons balletje Browny inschrijven, ik verzeker je die gaat de verkiezing winnen!! Jij zou zelfs opslag verliefd worden
hij heeft dan ook een speciale behandeling nodig en alles moet net even iets anders..

frank1985 schreef:Er komt helemaal niets bij.

bouvierpoedel schreef:Nou dan wil ik die roedel van jullie wel eens zien .Meenemen maar het volgende koffiebezoek.Browny schreef:Ze maken het plaatje compleet dus niets mis meebouvierpoedel schreef: Waarom moet je lesbische hondjes nu weer belachelijk maken.![]()
oohh en dan wil ik ons balletje Browny inschrijven, ik verzeker je die gaat de verkiezing winnen!! Jij zou zelfs opslag verliefd worden
hij heeft dan ook een speciale behandeling nodig en alles moet net even iets anders..
Oh en verpatsen voor flink geld daar zou ik in meedelen,staat toch in het formaatje telefoonboekcontract wat je mee hebt gekregen. Zul je nog steeds nmiet uithebben denk ik maar.

ja die is leuklets have fun schreef:Ja, zo wordt het nooit wat met dat fokken van jouIk weet nog wel een leuke reu
Nee een andere lesbische teef.-Mieke- schreef:Zijn die teefjes nu om beurt op je enige arme reu aan 't rijden?

Ja maar nu is ze ook al gedekt door Pien .lets have fun schreef:Ja, zo wordt het nooit wat met dat fokken van jouIk weet nog wel een leuke reu