Moderator: moderatorteam

De hond ligt prima recht, wellicht scheef over de foto maar het bekken ligt recht.Goldendelicious schreef:De onderste kun je niet beoordelen. Daarop ligt hij scheef, dus automatisch meer speling.
Deze honden zijn veel te jong voor een officiéle beoordelingInge O schreef:nu ga je me toch niet zeggen dat die eerste een betere beoordeling heeft gekregen hè?
Casey schreef:Gezien het pups zijn kan een bekkenkanteling nog soelaas beiden, voor de bovenste is dat waarschijnlijk niet nodig, de onderste denk ik wel. Daar moet dan wel knap mee opgeschoten worden want er zijn al degeneratieve veranderingen in het bot te zien, als dit zo doorgaat zijn de enige opties die overblijven de roze spuit of een totale heupvervanging. Hoewel je natuurlijk niet veel kan zeggen zonder de hond zelf onderzocht te hebben.
C.
ik lees dit net over de onderste , wel te zien al in de heupenLinsey schreef: terwijl de 2de dat veel minder is en moeite heeft om vanuit stilstand hoog te springen, heeft dat dan iets te maken met die NBW of is dat gewoon toeval?
Over welke heupen heb je het? Ze hebben allebei geen HD, ook geen beginnende.Pakdebal schreef:.
de bovenste , ze moeten mooi rond zijn, geen kartelingen , en mooi rond in de kom zitten
wat die onderste niet zo heeft
is het een beginnende HD ?
.ik lees dit net over de onderste , wel te zien al in de heupenLinsey schreef: terwijl de 2de dat veel minder is en moeite heeft om vanuit stilstand hoog te springen, heeft dat dan iets te maken met die NBW of is dat gewoon toeval?
Maeve schreef:Is foto 1 überhaupt te beoordelen? Die hond licht toch helemaal niet recht? Dat t er niet goed uit ziet is te zien, maar kun je meer zeggen van zo'n scheve foto?