Informatie staat op deze pagina: http://www.akc.nl/aanmelding-rasloze-hondendag.html
En het inschrijfformulier: http://www.akc.nl/inschrijfformulier-ra ... endag.html
Ik denk dat ik Beau ook voor de grap eens in ga schrijven.. Waarom ook niet?!

Moderator: moderatorteam
Hahaha, ik zeg doen!M@rleen schreef:Vorig jaar ben ik met Boomer geweest, waarbij Elyna zo ontzettend grappig was door de ring te gaan rennen.. Zal ik het dit jaar nog eens proberen
Ze moeten echt een "jaarlijkse" enting hebben.
De nobivac cocktail die officiëel gewoon 3 jaar geldig is, wordt dus niet toegelaten.
Ohw dan kan ik ook niet.KarinW schreef:Dit had iemand vorig jaar geplaatst klopt dit? Want dan wordt het sowieso niet gaan voor mij
Ze moeten echt een "jaarlijkse" enting hebben.
De nobivac cocktail die officiëel gewoon 3 jaar geldig is, wordt dus niet toegelaten.
Boomer wordt 1x per 3 jaar geënt en vorig jaar was het de planning dat hij de enting voor de show kreeg. Alleen was ik er te laat mee, was hij dus niet op tijd geënt en stond er geen geldige sticker/stempel in zijn paspoort. Ze hebben er 2 sec. ingekeken en niets over gezegd.KarinW schreef:Dit had iemand als antwoord gekregen via mail vorig jaar
Zou hij dan niet bij rasloos moeten? Boomer moet bij de kruisingenHilde schreef:Ik kan ook wel even opletten hoor! Maar ik ga Beau inschrijven omdat ik wel eens wil weten wat ze van zijn bouw etc vinden, dus ik weet niet in welke klasse Boomer komt? Want wij komen dan bij veteranen (vanaf 7 jaar geloof ik), reuen.. Moet nog even nadenken in welke klasse ik hem inschrijf (rasloos of kruising oid) want hij is wel duidelijk beagle ergens, maar ik weet niet wie zijn ouders zijn.
Ja, officieel wel.. Maar ik vind dat zo nep omdat iedereen kan zien dat hij een beagle isM@rleen schreef:Zou hij dan niet bij rasloos moeten? Boomer moet bij de kruisingenHilde schreef:Ik kan ook wel even opletten hoor! Maar ik ga Beau inschrijven omdat ik wel eens wil weten wat ze van zijn bouw etc vinden, dus ik weet niet in welke klasse Boomer komt? Want wij komen dan bij veteranen (vanaf 7 jaar geloof ik), reuen.. Moet nog even nadenken in welke klasse ik hem inschrijf (rasloos of kruising oid) want hij is wel duidelijk beagle ergens, maar ik weet niet wie zijn ouders zijn.
Ik had de laatste keer mijn 12 jarige oude Bulldog mee en die liet ik ook al een paar jaar niet meer enten en was geen probleem.wiebel schreef:Ik kom ook met boef. Nog even vervoer regelen, maar dat komt wel goed.
Ben ook benieuwd over de entingen, heeft iemand hier al een mail over gestuurd? Boef is vorig jaar volledig geënt, maar dit jaar krijgt hij van mij niet weer de volledige enting.