Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Agressieve hond valt meisje (12) aan
Moderator: moderatorteam
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Re: Agressieve hond valt meisje (12) aan
zucht
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Dus die hond is daar gewoon gebleven?
Absurd weer zeg.

- kipo
- Zeer actief
Dat soort bazen moest maar eens samen met hun hond in beslag genomen worden.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier

gut eergisternacht droomde ik dat ik (+ kind en hond) in het bos werden aangevallen

Lange Vonder is bij mij in de buurt. Zeg dat het praktisch schuin aan de overkant is gebeurd. Ik vind het voor het meisje heel erg, hou dan verdomme je hond vast.
Wilm@ schreef:Lange Vonder is bij mij in de buurt. Zeg dat het praktisch schuin aan de overkant is gebeurd. Ik vind het voor het meisje heel erg, hou dan verdomme je hond vast.
dat had hij blijkbaar ook;
De eigenaar van de hond kon het dier tijdens het uitlaten niet meer in bedwang houden
- kipo
- Zeer actief
Schaf dan geen hond aan die je niet kunt houden.nathalie71 schreef:De eigenaar van de hond kon het dier tijdens het uitlaten niet meer in bedwang houden

.
oeps ... Am. Bulldog ..
... ik zeg maar niets meer , I rest my case .. !
.
zulke honden gaan nu naar het asiel
.
oeps ... Am. Bulldog ..

.
.
- kipo
- Zeer actief
Deze hopelijk niet meer.Pakdebal schreef:.
oeps ... Am. Bulldog ..... ik zeg maar niets meer , I rest my case .. !
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Pakdebal schreef:.
.
.
Ik blijf die puntjes van je toch knap irritant vinden, denk elke keer dat er viezigheid op mijn scherm zit.
Niet elke Amerikaanse Buldog bijt hoor.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Begrijp ik nou goed dat de eigenaar is weggerend terwijl zijn hond in de arm van een 12-jarig meisje hing? Gadverdamme 

gonnie schreef: Niet elke Amerikaanse Buldog bijt hoor.
niet iedere is te vertrouwen , zeker niet deze
en hoeveel keren komt het NIET in de media .. hij durft niet eens aangifte te doen
.
-
- Zeer actief
Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomen
Hoop dat het meisje weer volledig opknapt.

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Neen dat is niet zeker want:Punzel schreef:Begrijp ik nou goed dat de eigenaar is weggerend terwijl zijn hond in de arm van een 12-jarig meisje hing? Gadverdamme
Bron: http://www.at5.nl/artikelen/106482/meis ... n-in-noordEen andere getuige meldt aan AT5 dat de eigenaar van het beest juist de hele tijd bij meisje is gebleven en zelfs eerste hulp heeft verleend. De politie kan in ieder geval niet bevestigen dat het baasje er na de aanval van de hond vandoor is gegaan. Zij hebben nog geen aangifte ontvangen.
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Gadver, moet er niet aan denken. En als eigenaar nog maken dat je wegkomt ook, misbaksel.
edit: voorgaand bericht werd bijna tegelijk gepost, als eigenaar eerste hulp heeft verleend is dat deel van het verhaal in ieder geval héél anders.
edit: voorgaand bericht werd bijna tegelijk gepost, als eigenaar eerste hulp heeft verleend is dat deel van het verhaal in ieder geval héél anders.
???? Deze snap ik niet. Neem aan dat meisje en ouders aangifte gaan doen, maar eerst even druk zijn met de medische kant van het verhaal.Pakdebal schreef:gonnie schreef: Niet elke Amerikaanse Buldog bijt hoor.
niet iedere is te vertrouwen , zeker niet deze
en hoeveel keren komt het NIET in de media .. hij durft niet eens aangifte te doen
.

Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.
waarom bij de verkeerde ?. Die mannen willen ( !! ) juist zo'n hond !..

.
- crienepien
- Zeer actief
Laat mij nou uitgaan van wat de hond nodig heeft, dan zat ie dus wel verkeerdPakdebal schreef:Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.
waarom bij de verkeerde ?. Die mannen willen ( !! ) juist zo'n hond !..![]()
.

Inmiddels zou het ook nog zo kunnen zijn dat baasje gebleven is en eerste hulp verleend heeft, dat verandert toch wel wat?

-
- Zeer actief
Het kan zomaar zijn dat deze hond van zichzelf weinig tot geen agressie in zich had, die bestaan ookPakdebal schreef:Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.

In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
En anders met muilkorf. En anders een spuitje, als zo'n hond losbreekt om welke reden ook, is niemand meer veilig.
Tiny schreef:Het kan zomaar zijn dat deze hond van zichzelf weinig tot geen agressie in zich had, die bestaan ookPakdebal schreef:Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.
, maar dat het baasje het wel "geinig" vond om de hond een beetje op te fokken. Een hond met agressie hoort wat mij betreft bij iemand die wel zijn verantwoordelijkheid neemt en niet voor de gezelligheid in een drukke stad gaat wandelen.
het verbaast mij altijd, dat er zo positief over deze rassen , die best wel agressief zijn ( laten we eerlijk zijn ) wordt geschreven
en bijna met een excuus waarom hij dat meisje heeft aangevallen
niets van dat al , die hond zal dit best meer hebben gedaan.. " doet die anders nooit "... , ja , me hoela .! .
.
-
- Zeer actief
Ik weet het niet zeker allemaal, ik speculeer alleen waarom deze hond gebeten kan hebben. Wat ik wel zeker weet is dat deze honden niet allemaal agressief zijn.Pakdebal schreef:Tiny schreef:Het kan zomaar zijn dat deze hond van zichzelf weinig tot geen agressie in zich had, die bestaan ookPakdebal schreef:Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.
, maar dat het baasje het wel "geinig" vond om de hond een beetje op te fokken. Een hond met agressie hoort wat mij betreft bij iemand die wel zijn verantwoordelijkheid neemt en niet voor de gezelligheid in een drukke stad gaat wandelen.
het verbaast mij altijd, dat er zo positief over deze rassen , die best wel agressief zijn ( laten we eerlijk zijn ) wordt geschreven
niets van dat al , die hond zal dit best meer hebben gedaan.. " doet die anders nooit "... , ja , me hoela .! .
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
In Winschoten weten ze er wel raad mee.kipo schreef:Deze hopelijk niet meer.Pakdebal schreef:.
Erg voor het meisje, ik hoop dat ze weer de oude word.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Daar weet je niks van. Het kan best de eerste keer zijn geweest dat hij gebeten heeft, en ik zoek helemaal geen excuus voor die hond, maar niet elke buldog is agressief.Pakdebal schreef:Tiny schreef:Het kan zomaar zijn dat deze hond van zichzelf weinig tot geen agressie in zich had, die bestaan ookPakdebal schreef:Tiny schreef:Het is triest dat deze hond bij de verkeerde baas is terecht gekomenHoop dat het meisje weer volledig opknapt.
.
Net zoals ook niet elk mens een crimineel is.
Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Deze honden staan misschien bekend om hondagressief gedrag, maar ze zijn normaal toch juist lief voor kinderen?
Woont er hier eentje op het hoekje die regelmatig door een groepje grut wordt fijn geknuffeld...
Blijft ie rustig liggen of draait zelfs op zijn rug.
Woont er hier eentje op het hoekje die regelmatig door een groepje grut wordt fijn geknuffeld...

gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
ik vind jullie altijd een beetje naief met dit soort dingen , dat wilde ik alleen maar even melden
ik zou nog steeds een straatje om gaan , als ik ze zie als tegenliggers
.
-
- Zeer actief
Mooi vervelend weer zoiets. Ja de het zijn de dikste knuffels die er zijnkooi schreef:Deze honden staan misschien bekend om hondagressief gedrag, maar ze zijn normaal toch juist lief voor kinderen?
-
- Zeer actief
Nou, niet allemaal hoorjans&co schreef:Mooi vervelend weer zoiets. Ja de het zijn de dikste knuffels die er zijnkooi schreef:Deze honden staan misschien bekend om hondagressief gedrag, maar ze zijn normaal toch juist lief voor kinderen?

- crienepien
- Zeer actief
Worden ze blij van, kunnen ze lekker achter je aan rennen als ze je angst voelen.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
ik vind jullie altijd een beetje naief met dit soort dingen , dat wilde ik alleen maar even melden
.
Niet al die honden zijn bijtgraag, zeker niet richting mensen. En als de eigenaar op een verantwoordelijke manier met z'n hond omgaat, zal er heus niet snel wat gebeuren. Maar ga jij lekker een straatje om, goed voor de conditie.

weer een beetje naief:crienepien schreef:Worden ze blij van, kunnen ze lekker achter je aan rennen als ze je angst voelen.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
.
Niet al die honden zijn bijtgraag, zeker niet richting mensen. En als de eigenaar op een verantwoordelijke manier met z'n hond omgaat, zal er heus niet snel wat gebeuren. Maar ga jij lekker een straatje om, goed voor de conditie.
de eigenaar neemt zo'n hond JUIST voor de agressie , hij zal niet snel met een stabij gelopen hebben ..
snap je het nu , waarom ik jullie antwoorden soms zo naief vind ?..

-
- Zeer actief
bedoel je met eigenaar iemand zoals ik die dit type hond heeft genomen om zijn agressie??????????????????Pakdebal schreef:weer een beetje naief:crienepien schreef:Worden ze blij van, kunnen ze lekker achter je aan rennen als ze je angst voelen.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
.
de eigenaar neemt zo'n hond JUIST voor de agressie , hij zal niet snel met een stabij gelopen hebben ..
snap je het nu , waarom ik jullie antwoorden soms zo naief vind ?..