http://www.dierenambulancedenhaag.nl/20 ... upermarkt/
ongelooflijk, dat de politie deze man zijn pups laat behouden !
wat een aso !
dat is verkopen aan de meest enge mensen , want hij heeft totaal geen dier-gevoel !
daar gaan we weer met dit ras ..

Moderator: moderatorteam
Idd & ze zijn 8 weken dus wettelijk ook oud genoeg om niet meer bij de moeder te hoeven blijven.Cleva schreef:Dieren zijn bezit. Dingen, voor de wet.
Als ik mijn strijkbout in het bos achterlaat komen ze niet ook de radio en de boormachine in beslag nemen.
Wat zou gemeente Den Haag daar aan moeten doen, dan?
Dat dus!Cleva schreef:Dieren zijn bezit. Dingen, voor de wet.
Als ik mijn strijkbout in het bos achterlaat komen ze niet ook de radio en de boormachine in beslag nemen.
Wat zou gemeente Den Haag daar aan moeten doen, dan?
Fizgig schreef:Belachelijk, als de man geld genoeg had om voor die pups te zorgen, kon hij toch gewoon ook de moeder naar het asiel brengen? En misschien beet ze wel omdat moederhonden nogal beschermend zijn naar hun pups.
Maar ja, als de pups goed worden verzorgd, het is wel zo dat asiels het nu erg druk hebben. Ook al zeiden ze in de krant laatst van niet. Dus ik snap op zich wel dat men dit de makkelijkste oplossing vond. Maar wat doet ie met de pups als die ook gaan bijten?
laeken schreef:Ik kwam gister ook een rednose teefje tegen met hangtieten tot aan de grond. Dochter (denk ik zo) liep erbij en die was te jong om te dekken. Liep ook een reu bij die zeeeer gammel gebouwd was en totaal overstrekte achterpoten had die doorklapten naar voren door de hakken. Vreselijk. Schat zomaar in dat dat pappa van al die nesten is geweest.
Fizgig schreef:Er zijn in Zaanstad meerdere stafford fokkers, en dat zijn gewone gezinnetjes. Geen idee wat hun inkomen is maar dat leid ik af aan de adressen en hoe de advertentie eruit ziet. En die raken hun pups echt niet snel kwijt. Ik zie de advertentie dan steeds voorbij komen namelijk. Er is er al eentje mee gestopt, gelukkig. Niet dat ik het erg vind omdat het staffords zijn maar omdat de asiels er al vol mee zitten en er al zat staffords op de wereld zijn. Het is een populaire hond dus denken mensen dat ze de pups wel kwijt zullen raken maar dat is dus niet zo. En dat is slecht nieuws voor de stafford.