Dit is wel het toppunt van broodfok, één mailtje en ze brengen hem tegen meerprijs nog thuis ook.

Moderator: moderatorteam
Lol, ik was op zoek naar % in voeding bij brokvoer en bij kvv, kwam dit daartussen tegen.Tara schreef:Die pups zien er slecht uit zeg! Waar was je eigenlijk naar op zoek?
silvester schreef:Het is idd te triest voor woorden, ik hoop dat ze die hondjes alleen maar handelen en ze inkopen bij andere fokkers die er niet vanaf komen. Want als ze dit ook allemaal zelf fokken dan heb ik het erg te doen met de teven
F*ck, daar had ik nog niet eens aan gedachtTara schreef:Nou, die fokken heus niet zelf. Dit is volgens mij allemaal van dat opgekochte Oostblokspul.silvester schreef:Het is idd te triest voor woorden, ik hoop dat ze die hondjes alleen maar handelen en ze inkopen bij andere fokkers die er niet vanaf komen. Want als ze dit ook allemaal zelf fokken dan heb ik het erg te doen met de teven
Vijf weken oud op transport en cashen maar.
Dat mensen hier nog intrappen vind ik echt verbijsterend, een blinde kan toch nog zien dat deze hondjes er niet goed uitzien?
Ik heb absoluut geen idee, volgende keer misschien eens vragen aan henTara schreef:Zouden die voor gedupeerde pupkopers komen innen?vania schreef:die zitten bij mij een dorp verder, ik kom daar geregeld voor mijn werk en zie daar ook geregeld deurwaarders staan, dus hopelijk gaan ze een keer gigantisch op hun kop
En toch hè Het ziet er gesmeerd uit en als je geen verstand hebt van de honden en fokkerswereld en zomaar een leuk hondje zoekt trap je daar zomaar in en koop je daar een hondje.sirene schreef:http://www.international-quality-breeders.com/over_ons
Wow, lijkt echt super betrouwbaar
Klopt ik zat ook zo van het is een organisatie waar meerdere fokkers staan ingeschreven en stambomen kunnen aangevraagd wordenAnja schreef:En toch hè Het ziet er gesmeerd uit en als je geen verstand hebt van de honden en fokkerswereld en zomaar een leuk hondje zoekt trap je daar zomaar in en koop je daar een hondje.sirene schreef:http://www.international-quality-breeders.com/over_ons
Wow, lijkt echt super betrouwbaar
En dat voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, (wat hier altijd geroepen wordt) valt ook wel mee, want ik vind het nog flinke prijzen.
Lol, ze hebben dezelfde e mail adressen, is dus 1 en dezelfde persoon.Canidae schreef:Zelf verzonnen logo.....
zie wie er achter zit : http://www.networksolutions.com/whois/r ... eeders.com
Ene Gerd Wellekens.
Toch snel zelf gemaakt of niet ? Mensen die er ingeluisd worden kijken niet verder dan hun neus lang is. Tegenwoordig is alles snel op internet te vinden en dat moet je gewoon eerst doen.Maeve schreef:En er zijn zoveel mensen die er in trappen vanwege dat logoDiep triest.
Ja, dat weten wij. Maar de gemiddelde Nederlander die voor het eerst een hond aanschaft is helemaal niet op de hoogte van zoiets. Of kent de details niet waar je op moet letten. En zeker zo'n logo geeft juist bij die mensen het gevoel dat het wel goed zitCanidae schreef:Toch snel zelf gemaakt of niet ? Mensen die er ingeluisd worden kijken niet verder dan hun neus lang is. Tegenwoordig is alles snel op internet te vinden en dat moet je gewoon eerst doen.Maeve schreef:En er zijn zoveel mensen die er in trappen vanwege dat logoDiep triest.
Jij zegt wat ik al dacht, vooral die Husky-achtige pup - wat een ellende!Tara schreef:Die pups zijn veel te schraal en hebben volgens mij een wormenbuik van heb ik jou daar.
Ik zie niet graag mollige pups, maar dit is gewoon niet zoals het hoort.
Ze hebben ook een blik in hun ogen die me niet aanstaat.
Jij zegt wat ik al dacht, vooral die Husky-achtige pup - wat een ellende!Tara schreef:Die pups zijn veel te schraal en hebben volgens mij een wormenbuik van heb ik jou daar.
Ik zie niet graag mollige pups, maar dit is gewoon niet zoals het hoort.
Ze hebben ook een blik in hun ogen die me niet aanstaat.