Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

parkeer garage winner

Moderator: moderatorteam

sandrav
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alano Espanol Cane Corso
Aantal honden: 4
Contacteer:

parkeer garage winner

Ongelezen bericht door sandrav »

Ik wil dit jaar weer eens naar de winner gaan.

Maar dit x met 2 honden waarvan 1 in bench op wielen en de ander in de hand. (ik heb grote honden Cane Corso's)

nu kan ik mij het parkeer drama herinneren van vorige keren (maar das alweer een paar jaar terug)
perkeren in de garage..... en daarna met zn allen via smalle deuren en trappen de garagre uit zien te komen.

lijkt mij een onmogelijke taak met die loodzware benches.... maar zonder benches gaan??? de laatset x was ik vroeg en was alles al bezet (en ook hele rijen afgezet met touwen en riemen grrrrrrr) binnen waardoor ik de hele dag met 2 grote honden in de hand stond :gvd:

niet handig en zeker niet als je ook de ring in moet.

heeft iemand een tip?
welke parkeer garage (p1 2 of 3.. want volgens mij mogen we alleen in deze?)
en welke verdieping? zodat ik niet met de trap hoef.

zat al te kijken of ik in de wijk kon parkerenb maar volgens mij is dat 3 euro per uur.... en dus uiteindelijk veel duurder :-(
aragoleon
Actief
Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
Contacteer:

Re: parkeer garage winner

Ongelezen bericht door aragoleon »

Een bekend probleem.
Dit jaar is de Winner (en de Eendaagse) in andere hallen, nl. 9 en 11. Deze liggen direct boven de ingang parkeergarages P1,P2 en P3 en de uitgang van P1.
Volgens mij zijn er nu goede liften (een aantal jaren met de verbouwing moest ik ook met dominante 80kg en bagage de trap nemen waarbij de dame toen besloot dat zij, met mij aan de lijn, ineens naar beneden moest springen).
Het blijft een probleem, de hectiek in de ochtend, de reeds bezette benches. Het beste is toch een hulp voor de dag regelen.
En in de wijk parkeren is geen optie: ik heb dat als bezoeker enige jaren terug eens geprobeerd: een soort van "burgerwacht" paradeerde daar de hele tijd om "gasten met die schijtbeesten" te weren uit hun wijk.
little action
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: parkeer garage winner

Ongelezen bericht door little action »

Waar parkeer je dan dat je niet hoeft te betalen
Ik weet dat als je vroeg bent ook buiten voor de deur kan parkeren
Groetjes little action
Plaats reactie

Terug naar “Show”