Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

we twijfelen nog tussen mopshond of een shiba inu..

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Mellowcake'je
Actief

we twijfelen nog tussen mopshond of een shiba inu..

Ongelezen bericht door Mellowcake'je »

zoals in mijn vorig topic te lezen is, willen wij graag een mopshondje maar de problemen met de gezondheid van deze hondjes schrikt me wel wat af, mijn man houdt van bulldog'jes maar in dat genre vind ik eigenlijk enkel een mopshondje leuk.. :D
ik heb laatst iemand gezien met een bijzondere mooie hond, mijn man vond dit ook, een shiba inu, na opzoekwerk lijken het me niet de makkelijkste hondjes, qua formaat vind ik hem zeer goed, een grotere hond wil ik liever niet, hij zal meegaan met me naar het werk, dus liefst geen al te grote hond,
zijn hier mensen met een shiba inu, die me willen vertellen wat hun ervaringen zijn met dit ras?
wij denken hard na over een hond, al een hele poos eigenlijk, het verlangen naar een hond begint nu wel groot te worden :wink: wij hebben eerder geen hond gekocht omdat deze niet meteen in ons leven paste, nu echter wel :wink:
Alle dieren behalve de mens weten dat de voornaamste plicht van het leven is ervan te genieten.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: we twijfelen nog tussen mopshond of een shiba inu..

Ongelezen bericht door Branka »

Vraag kan verder in dit topic worden besproken:
viewtopic.php?f=2&t=275514
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”