Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Best betrouwbaar volgens mij. Met Luca heb ik 'm ook gedaan en daar kwam keurig 75% golden uit, met wat terrierbloed en nog wat
Maarja, de wetter hebben ze niet in hun bestand
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je die test doet met DNA van een 100% zuivere rashond. Vind het alleen zonde van mijn geld omdat bij 1 van mijn honden te doen.
LongFields schreef:Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je die test doet met DNA van een 100% zuivere rashond. Vind het alleen zonde van mijn geld omdat bij 1 van mijn honden te doen.
Volgens mij wordt het ook gedaan om te kijken of een hond 100% raszuiver is.. Ik denk aardig nauwkeurig!
LongFields schreef:Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je die test doet met DNA van een 100% zuivere rashond. Vind het alleen zonde van mijn geld omdat bij 1 van mijn honden te doen.
daar ben ik ook benieuwd naar maar ook ik vind het zonde geld om het te proberen.
Machie schreef:Best betrouwbaar volgens mij. Met Luca heb ik 'm ook gedaan en daar kwam keurig 75% golden uit, met wat terrierbloed en nog wat
Ik dat geval zou er een vraagteken op die plek komen te staan.. Net als Pitbull
Ik heb die test ook bij Bonnie gedaan. En ik heb ongelooflijk veel lol gehad voor die 70 euro. Bleek dat er 40% duitse herder, 30% viszla en 10% verschillende terrierrassen inzat.
Machie schreef:Best betrouwbaar volgens mij. Met Luca heb ik 'm ook gedaan en daar kwam keurig 75% golden uit, met wat terrierbloed en nog wat
Ze hebben rond de 170 rassen
Ja, er staat mixed breed
en dan over dat mixed breed staat dit:
Klopt inderdaad! maar als er een hondenras inzit die niet in het register voorkomt dan komt er een vraagteken te staan.
Wat ik wel gelezen heb, is dat ze ook wel eens zo'n test bij een raszuivere hond met stamboom gedaan hadden en dat het toch ook echt klopte.
Ik zou het graag eens bij Boomer doen, maar ze hebben (nog) geen kooikers in het bestand en dat zou hij toch wel grotendeels moeten zijn
Wat ik wel gelezen heb, is dat ze ook wel eens zo'n test bij een raszuivere hond met stamboom gedaan hadden en dat het toch ook echt klopte.
Ik zou het graag eens bij Boomer doen, maar ze hebben (nog) geen kooikers in het bestand en dat zou hij toch wel grotendeels moeten zijn
Ik wil Csiva ook laten doen, maarja, geen pumi en geen mudi.. Tsja...
Ik wil dat ook nog steeds een keer bij Napoleon laten doen, gaaf dat dit er uit kwam, je hebt trouwens echt een geweldig mooie hond
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
annemick schreef:Wat een onverwachte uitkomst
Nu je het weet, vindt je de uitkomst ook bij zijn karakter passen?
Ja, ik zie het zeker duidelijk terug.. kop is duidelijk Husky, lichaam meer boxer en het karakter vermoedelijk ook meer boxer.
Ook als hij speelt met andere hondjes (de manier hoe boxers dat doen).
Leuk!!
Bij Henk zou ik het eigenlijk ook wel heel vet vinden om te laten doen. Ben een beetje bang dat hij té veel mengelmoes is om een echt duidelijke uitslag te krijgen en dan is 70 euro wel veel geld... Maar van de andere kant... tis wel heel grappig!
Wat toevallig! Ik heb de test in huis liggen voor Sproet. Ben heel benieuwd. Leuk om te lezen hoe jullie ervaringen ermee zijn.
Ps; op de doos staat dat ze nu 190 rassen in de database hebben.