Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wel of geen DNA test???

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

eveliendepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Aantal honden: 1

Wel of geen DNA test???

Ongelezen bericht door eveliendepien »

Ik zit te twijfelen of ik een DNA test zal laten doen voor Sammie.
Ben namelijk erg benieuwd wat er in zit! Maar aan de andere kant ben ik ook nogal sceptisch over die testen, ik heb er geen ervaring mee en ik heb ook geen idee of er wat uit te halen valt. Sammie komt namelijk uit Roemenië dus er kan werkelijk van alles in zitten?
Wat zouden jullie doen?
Of kunnen jullie me zo even vertellen wat er in zit haha :p.

Ze is nu 5 maand en ongeveer 35 cm groot. Eerst hingen de oortjes, toen stonden ze weer rechtop, en nu is het elke dag verschillend (wsl door het wisselen of groeien). Ben trouwens ook erg benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaat worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb al heel veel gehoord; Jack Russel, Kelpi, Pincher, Herdertje...
Dus iemand enig idee, of iemand die me meer kan vertellen over de betrouwbaarheid van DNA testen bij (zwerf)honden uit Roemenië, Spanje, e.d.
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

Afbeelding
silvester

Re: Wel of geen DNA test???

Ongelezen bericht door silvester »

Testen en je weet het :D
Troy01
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Husky cross Boxer

Ongelezen bericht door Troy01 »

Kijk even naar mijn topic: uitkomst DNA test Troy!! (die staat boven die van jou)