Mijn mama is een Maltezer leeuwtje en mijn papa een langharige teckel.
Mijn vrouwtje zegt: dat ik een echte Japie Teckelmans ben
dus dat ik het meest op mijn papa lijk, wat vinden jullie

Moderator: moderatorteam

Echt niet?stefanie schreef:
Maarre.....Maltezerr Leeuwtjes bestaan niet.
Dat zie ik ook zo, hij is z'n knappertNawosh schreef:Wat een leuk hondje.
Als ik de foto's zo bekijk denk ik ook dat het teckeluiterlijk overheerst.
Sorry, was misschien wat onduidelijk. Het is gewoon Maltezer, dat Leeuwtje erachter klopt niet.Mees schreef:Echt niet?stefanie schreef:
Ik heb de mama toch echt gezien, en mij werdt gezegd dat zij een Maltezer leeuwtje is.
https://www.google.nl/search?q=maltezer ... =653&dpr=1
En dat klopt met wat ik op het Internet terug vind![]()
Zie link met foto's, van Maltezer's leeuwtjes.
Maar mijn pup lijkt voor géén meter op haar moeder,
grappig ze had, 4 jonkies, 2 puppies, met echt z'n rond boomer koppie, en 2 met een spitser snoetje/neusje, een daarvan is onze Japie
Oké,stefanie schreef:Sorry, was misschien wat onduidelijk. Het is gewoon Maltezer, dat Leeuwtje erachter klopt niet.Mees schreef:Echt niet?stefanie schreef:
Ik heb de mama toch echt gezien, en mij werdt gezegd dat zij een Maltezer leeuwtje is.
grappig ze had, 4 jonkies, 2 puppies, met echt z'n rond boomer koppie, en 2 met een spitser snoetje/neusje, een daarvan is onze Japie![]()
Op de één of andere manier hebben mensen dat erbij verzonnen.
Dat vond ik ook, ik heb juist voor mijn pup gekozen, vanwege deze kruising, in de hoop op een leuk maar pienter gezelschap'shondje.Adjani & Tyson schreef:leuk gelukte kruising!
Hoi, Pool, geef je mening eens eerlijk! als Teckel bezitterPool schreef:Schattige pup!!
Ik vind hem een kanjer, daarom show ik nu zo graag met hemEmma schreef:wat een leuke kruising
Mees schreef:Hoi, Pool, geef je mening eens eerlijk! als Teckel bezitterPool schreef:Schattige pup!!![]()
lijkt hij een beetje op een langharige teckel, zijn haartjes moeten natuurlijk nog komen![]()
Hij is nu 10 weken oud.

stefanie schreef:Sorry, was misschien wat onduidelijk. Het is gewoon Maltezer, dat Leeuwtje erachter klopt niet.Mees schreef:Echt niet?stefanie schreef:
grappig ze had, 4 jonkies, 2 puppies, met echt z'n rond boomer koppie, en 2 met een spitser snoetje/neusje, een daarvan is onze Japie![]()
Op de één of andere manier hebben mensen dat erbij verzonnen.

Hoi Pool, ineens zie ik het ook, zijn oortjes kloppen niet helemaal voor een teckelPool schreef:Mees schreef:Hoi, Pool, geef je mening eens eerlijk! als Teckel bezitterPool schreef:Schattige pup!!![]()
lijkt hij een beetje op een langharige teckel, zijn haartjes moeten natuurlijk nog komen![]()
Hij is nu 10 weken oud.
Ik vind het een schattige pup, die zeker veel weg heeft van een teckelpupje. Daar zie ik doorgaans wat langere oren en kortere pootjes bij. Wat de kleur betreft....die kan ook lichter worden hé, volgens mij geeft caroteen(wortelen)een diepe kleur en van zalm weet ik het niet. Je mag ervan uit gaan dat je een heerlijke pup hebt en een knapperd.
Hoi,hij is een ondeugend schatje,Daniela schreef:Wat een schatje is Japie!
Dankje,semmyboy schreef:Aaah wat een leukerd!
Ik zie ze met de dag langer worden hahahahahahahaha geintjeS@ndr@ schreef:Leuk hondje, ben wel heel nieuwsgierig wat de vacht gaat doen
Mees schreef: Wortelen? oke dankje voor de tip, de puppy trainster zei, dat in Engeland wel lichtere teckels zijn, roomkleurige, maar dat weet ik zelf niet, zou ik eens na kunnen zoeken.

Dat vind ik zelf ook wel,P-tt schreef:Wat een leuk ding zeg!! Ik vind dat je de teckel goed ziet maar ook dat het een kruising is.
Hoe dan ook het is een leuk pupje die Japie