Voor een pensstaafje wilden ze wel even een soort van stilzitten

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNanna schreef:Hup, op die krent met die vuile verwende etterbakkenNiks 'een soort van'
![]()
Je gaat nog maar eens flink oefenen
Nou hoor*Esther schreef:Maak nou eens fatsoenlijke foto's van die Poedels

Ja, Loes was in vol ornaat gecoiffeerd en Lotte heeft een grijze waas over haar bruine vachtje.vosse schreef:Die Kees mag wel vaker wat foto's plaatsen van zn honden hoor.
Knappe Lotte enne heeft Loes een bollentenue?

Yep Loes loopt in een continentaal model in aanleg.vosse schreef:Die Kees mag wel vaker wat foto's plaatsen van zn honden hoor.

Leuk, ben benieuwd hoe het staat bij Loes! Lotte verkleurd al flink of lijkt dat zo door de foto'sbouvierpoedel schreef:Yep Loes loopt in een continentaal model in aanleg.vosse schreef:Die Kees mag wel vaker wat foto's plaatsen van zn honden hoor.
Ze is pas gewassen en geschoren door een stagiaire van een vriendin ,maar tijd was om en er moeten nog 2 voeten geschoren worden en ik moet haar nog helemaal afknippen.
Maar als ze afgeknipt is zal ik een foto plaatsen van het bollen geval. Lotte loopt gewoon in jeugdmodel.
Loes heeft het wel het type voor continentaal. Ja bij Lotte heeft het vergrijsen heel snel ingezet, ook bij haar broertje Mister maar andere bruine broer is nog mooi bruin.vosse schreef:Leuk, ben benieuwd hoe het staat bij Loes! Lotte verkleurd al flink of lijkt dat zo door de foto'sbouvierpoedel schreef:Yep Loes loopt in een continentaal model in aanleg.vosse schreef:Die Kees mag wel vaker wat foto's plaatsen van zn honden hoor.
Ze is pas gewassen en geschoren door een stagiaire van een vriendin ,maar tijd was om en er moeten nog 2 voeten geschoren worden en ik moet haar nog helemaal afknippen.
Maar als ze afgeknipt is zal ik een foto plaatsen van het bollen geval. Lotte loopt gewoon in jeugdmodel.