Ik ben dus vol goede moed op internet gaan zoeken op behendigheidspullen....

Iemand tips? Websites oid waar ik het goedkoop kan aanschaffen? Winkels waar ik het kan kopen? En dus niet al te duur?
Alvast bedankt

Moderator: moderatorteam
Oh, super! Dan bel ik even of onze Welkoop er nu twaalf heeft staan en dan fiets ik dadelijk denk ik even. Een euro per stuk is heel goedkoopMizzsylver schreef:bij de boerenbond/welkoop/aveve kun je blauwe prikpaaltjes kopen voor 1 euro per stuk. Een lint maken waar je de afstand op markeert en klaar.
Ook al super! Die link is een kegel inclusief horde, toch? Er staat tbv, maar met behulp voor google word ik niet wijzer of ze er nou wel of niet bij zitten.Hoogte sprongen kun je hier kegels en hordes kopen.
Beau is 48 cm bij z'n schoft, dus de tunnel van de IKEA is dan te klein. Hij zou officeel large moeten lopen (dat is van 43 cm toch?), maar hij loopt small want hij is een veteraan. Overigens wel eentje die het nog heel soepeltjes doet, haha. Het is dus ook puur voor de lol en misschien ooit een wedstrijdje waar hij mee mag doen als veteraan.Ik weet niet hoe groot Beau is maar misschien kun je voor de tunnel kijken in een speelgoedwinkel of ikea kijken
deze tunnel is zo goed als nieuw, is dat ik ga verhuizen anders had ik de tunnel niet weggedaanHilde schreef:Oh die houd ik in de gaten! Dankjewel!
de tunnel weegt +/- 4 kilo en zit in een zak waar banden aan zitten zodat je deze als een rugzak kan dragen.Hilde schreef:Kun je hem helemaal inklappen als het ware? En is hij dan nog groot? Al m'n grote hondenspullen staan op m'n kamer en die begint sinds we treibball en agility trainen aardig vol![]()
En is hij zwaar en hoe makkelijk is hij mee te nemen? Namelijk geen enorme tuin tot beschikking en we trainen op een veld, maar dat is zeker 200 meter lopen..