De oudste hond (13), is keurig op gewicht. Nu begint ze echter sinds een tijdje al heel vroeg onrustig te worden. Duidelijk trek, gezien haar gedrag, ze komt echt "vragen".
Dit heb ik proberen op te lossen door haar eten te verdelen over twee maaltijden. Dit helpt wel iets, maar het scheelt niet veel qua tijd.
Van de week was het vlees nog niet ontdooit en heb ik haar 's ochtends een proefzakje brok gegeven. Die dag had ze haar "normale" gedrag weer. Niet komen vragen om eten, niet onrustig niets. Een paar dagen later heb ik het nog eens getest, met weer hetzelfde resultaat. Wel zo prettig voor haar, de andere honden en mij

Ik heb dus besloten om haar 's ochtends wat brok te voeren, als dat de oplossing blijkt te zijn. Ik zat te denken om te beginnen met DLG (variant ben ik nog niet uit).
Nu zit ik dus alleen met het volgende: hoe kan ik dit het beste verdelen? De hoeveelheden van zowel het vlees als de brok gedeeld door 2?
Ik vind de hoeveelheden nu erg lastig inschatten.
Kortom, graag ervaringen van mensen die ook zowel kvv als brok op 1 dag voeren. En hoeveel voeren jullie (en het gewicht van de hond?)