Keertje in het weekend? A.s. weekend? Locatie: Soesterduinen of Lage Vuursche?
Wij komen alleen met Stellar dan, de babies blijven thuis.
Moderator: moderatorteam
Aansluiten bij waar je denkt dat ze passenSafari schreef:wat moet ik nou.... Mannen zijn te groot voor de pukkels en te klein voor een normaal formaat.
Mit schreef: Dagmar, niet echt maar als je met 30 honden op een achterbank van een zwijnenstal op wielen kunt bivakkeren voor even kunnen we je vast wel van een station oppikken.
Fafo schreef:Ik stel voor in Vlissingen met achteraf een drankje in de pantharhei!
dagmar88 schreef:Mit schreef: Dagmar, niet echt maar als je met 30 honden op een achterbank van een zwijnenstal op wielen kunt bivakkeren voor even kunnen we je vast wel van een station oppikken.Klinkt als thuis.
Lijkt mij wel dat ik dan maar één van de jongens mee kan nemen?
Fafo schreef:Ik stel voor in Vlissingen met achteraf een drankje in de pantharhei!ja, zitten we weer met drie man
kan ik jou niet gewoon lief aankijken?
Neu hoor, ik heb een Matizje en het is even druk maar Stellar kan in de kofferbak eventjes en dan kan jij met je bende op de achterbankdagmar88 schreef:Mit schreef: Dagmar, niet echt maar als je met 30 honden op een achterbank van een zwijnenstal op wielen kunt bivakkeren voor even kunnen we je vast wel van een station oppikken.Klinkt als thuis.
Fafo schreef:Ik stel voor in Vlissingen met achteraf een drankje in de pantharhei!ja, zitten we weer met drie man
Ja de wouwse tol. Daar hebben de honden vooral veel teken aan overgehoudenMit schreef:Neu hoor, ik heb een Matizje en het is even druk maar Stellar kan in de kofferbak eventjes en dan kan jij met je bende op de achterbankdagmar88 schreef:Mit schreef: Dagmar, niet echt maar als je met 30 honden op een achterbank van een zwijnenstal op wielen kunt bivakkeren voor even kunnen we je vast wel van een station oppikken.Klinkt als thuis.
![]()
En richting Zeeland komen kan hoor Fafo, maar niet hélemaal. Je wandelde toch weleens met Lars; daar kunnen we wel afspreken keertje?
Ja!Mit schreef:A.s. zaterdag Hilde? Leuk! En Thom en Ria, ook een optie zaterdag?
Fafo schreef: Ik vind het nogal een eind![]()
Mit schreef: Neu hoor, ik heb een Matizje en het is even druk maar Stellar kan in de kofferbak eventjes en dan kan jij met je bende op de achterbank![]()
Tuurlijk, weekend is altijd goed.Mit schreef:A.s. zaterdag Hilde? Leuk! En Thom en Ria, ook een optie zaterdag?
-ithom schreef:eiJeannettebo schreef:De 18ei
Jade ook niet, dus die blijft gewoon thuis.Brigitte schreef:Sjon is geen normale maat
Brigitte schreef:Sjon is geen normale maat
Ik heb niets andersmoosje schreef:Jade ook niet, dus die blijft gewoon thuis.Brigitte schreef:Sjon is geen normale maat![]()
Bleza mag wel mee dan.
A.s. zaterdag kan ik niet, de 18e alleen als ik met iemand mee kan rijden vanaf een station oid.
Zie topic over 18e, u bent welkomBrigitte schreef:Ik heb niets andersmoosje schreef:Jade ook niet, dus die blijft gewoon thuis.Brigitte schreef:Sjon is geen normale maat![]()
Bleza mag wel mee dan.
A.s. zaterdag kan ik niet, de 18e alleen als ik met iemand mee kan rijden vanaf een station oid.