Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wennen aan verandering?
Moderator: moderatorteam
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 1
Wennen aan verandering?
Kaylee moet wennen aan de nieuwe huissituatie. Mijn vriend is voor een jaar naar het buitenland en Kaylee is al heel de week niet haarzelf. Kan ik haar helpen sneller te wennen? Wat ik nu doe is zoveel mogelijk een vast ritme aanhouden, in ieder geval qua uitlaten en eten krijgen. Met alleen zijn gaat dat niet zo goed omdat ik wisselende diensten heb. Hoe wordt ze weer mijn vrolijke, spring-in-het-veld puber?
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wennen aan verandering?
Zelf vooral doen of er niets vreemd is, maar ja, het is voor jou natuurlijk ook nogal wat.
Grote kans dat ze jou meer spiegelt dan je zelf beseft, of hing ze altijd veel aan je vriend?
Grote kans dat ze jou meer spiegelt dan je zelf beseft, of hing ze altijd veel aan je vriend?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Re: Wennen aan verandering?
je bent er zelf vast ook nog niet aan gewend, waarom zou je hond dat wel moeten zijn dan?
ik zou zowel mezelf als mijn hond de tijd geven om aan de veranderde omstandigheden te wennen en aangezien keulen en aken ook niet op één dag gebouwd zijn kan dat best even duren.
nou ja, dan duurt het maar even
ik zou zowel mezelf als mijn hond de tijd geven om aan de veranderde omstandigheden te wennen en aangezien keulen en aken ook niet op één dag gebouwd zijn kan dat best even duren.
nou ja, dan duurt het maar even

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
Dat is waar, maar ik dacht dat een hond toch meer van dag op dag leeft, en dat besef dus niet zo zou hebben.renee-uk schreef:je bent er zelf vast ook nog niet aan gewend, waarom zou je hond dat wel moeten zijn dan?
@lief: meer mijn hond denk ik, maar Kaylee heeft niet een heel sterke voorkeur. Maar nu moet ze niks van mij weten. Naja, rustig de tijd geven dan maar.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
- Aantal honden: 3
Ik denk ook niet dat je hond dat besef heeft. Je vriend was wel vaker van huis toch? En besef van tijd is er nauwelijks. Ik denk dat je hond rechtstreeks jou spiegelt.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Hier hetzelfde, maar het went wel , geef het even tijd.
Ze zal jouw emotie ook voelen.
Ze zal jouw emotie ook voelen.