Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: brok met konijn of kalkoen
Moderator: moderatorteam
Re: Gezocht: brok met konijn of kalkoen
Trovet heeft een konijn en/of kalkoenbrok in hun assortiment.
www.trovet.nl
www.trovet.nl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Meradog Pure Kalkoen & Rijst of Kalkoen & Aardappel
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Ik kan je zo geen brok aanraden maar als er geen kip in mag zitten ivm een allergie hou er dan rekening mee dat er ook een reactie kan komen op kalkoen of ander gevogelte! Die eiwitten lijken nogal op elkaar en geven dus ook vaak een reactie...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Trouwens....Burns heeft toch een varken/aardappel variant? Misschien is dat ook een optie?
- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
www.voerwijzer.com kun je volgens mij dat soort zaken aanvinken en dan worden er vanzelf opties gegeven van welke merken aan je eisen voldoen

- Elske
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising duitse herder en twee straathondjes
- Aantal honden: 3
Jake kan ook niet tegen kip maar doet het wel goed op kalkoen.
Voor hij volledig overging naar de kvv heeft hij een hele tijd Meradog Pure kalkoen en rijst gegeten.
Hij deed het hier voor een brok erg goed op.
Voor hij volledig overging naar de kvv heeft hij een hele tijd Meradog Pure kalkoen en rijst gegeten.
Hij deed het hier voor een brok erg goed op.
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Ik kan je een brok aanraden waar mijn hond het heel goed op doet na 5 jaar te hebben staan sukkelen met hevige jeuk en rode vlekken op de huid, had al wat brok geprobeerd en kvv maar ze bleef altijd jeuk hebben, in de zomer wel erger als in de winter
Dierenarts zei altijd dat ze atopie had, maar sinds ik exclusion specialdieet geef niets jeuk meer, normaal zou ze met dit warme weer al aan de cortisone moeten want zonder had ze haar huid al open gekrapt.
Deze brok heeft een konijnvariant welke ik nu geef, zit enkel aardappel in. heb ook al paard en hert gegeven en ging ook heel goed
dus bij haar had het echt te maken met de koolhydraten die erin verwerkt werden.
Te verkrijgen bij zooplus
Dierenarts zei altijd dat ze atopie had, maar sinds ik exclusion specialdieet geef niets jeuk meer, normaal zou ze met dit warme weer al aan de cortisone moeten want zonder had ze haar huid al open gekrapt.
Deze brok heeft een konijnvariant welke ik nu geef, zit enkel aardappel in. heb ook al paard en hert gegeven en ging ook heel goed
dus bij haar had het echt te maken met de koolhydraten die erin verwerkt werden.
- Suzie
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 mopshond en 1 Amerikaanse Stafford Terriër
Wat een goede tip!!! Suzie heeft ook atopie en die krabt zich een ongeluk zonder prednison (ze is nu 11 maanden), we hebben allerlei brokken geprobeerd en ze eet nu kvv, ze lust het goed en het gaat prima maar het krabben en bijten!! Ze draagt nu steeds een kap zodat ze haar huid niet stuk kan maken, ik heb direct een zak van die Exclusion specialdieet brokken Konijn met Aardappel gekocht dus ben benieuwd of de jeuk overgaat.schelsey schreef:Ik kan je een brok aanraden waar mijn hond het heel goed op doet na 5 jaar te hebben staan sukkelen met hevige jeuk en rode vlekken op de huid, had al wat brok geprobeerd en kvv maar ze bleef altijd jeuk hebben, in de zomer wel erger als in de winter

Bulletje en Suzie
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
- Aantal honden: 1
Jarco heeft kalkoen brok(active). Mijn hond krijgt de hert variant en doet het er goed op!
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012