Beetje snel

Wat hij nog niet kende was de zak, kapel en brug, maar dat ging zonder probleem en volledig met raakvlakken.
Moderator: moderatorteam
Ik zat met Dino even alleen om te kijken wat hij al kan, hij kan dus alles al, daarom mocht hij al mini parcours lopenPets_Passion schreef:Wauw wat doet ie al veel voor een 1e les.
Zoveel toestellen kwamen er bij onze 1e les niet aan bod..
Maar als je alleen recreatief agility blijft doen, dan maakt het toch helemaal niet uit of hij small of medium is, dan bepaal je toch gewoon zelf hoe hoog je hem laat springen tijdens de trainingen? Of bedoel je voor de TAP?Linsey schreef:Ik zat met Dino even alleen om te kijken wat hij al kan, hij kan dus alles al, daarom mocht hij al mini parcours lopenPets_Passion schreef:Wauw wat doet ie al veel voor een 1e les.
Zoveel toestellen kwamen er bij onze 1e les niet aan bod..Volgende keer mag hij bij de groep en dat is dan toestel per toestel of iets langere stukjes. Hij is al klaar voor de TAP (toelating wedstrijden) te behalen en daar ga ik ook niet te lang mee wachten om daar aan deel te nemen, TAP is een achtvorm met alle toestellen, in het midden van de acht de tafel. Ik vermoed zo dat hij het niet leuk gaat vinden van korte stukjes te doen. Als hij TAP heeft mag hij naar de wedstrijdgroep of de recreatieven (daar gaan we naartoe, want wedstrijden is niet meteen het plan). En nu vooral duimen dat hij small gemeten gaat worden, Kai is small en hij is 2cm groter dan Dino, maar Dino gaat bol staan als ze meten, zou dus wel eens medium kunnen gemeten worden.
Ja voor de TAP vooral.LongFields schreef:Maar als je alleen recreatief agility blijft doen, dan maakt het toch helemaal niet uit of hij small of medium is, dan bepaal je toch gewoon zelf hoe hoog je hem laat springen tijdens de trainingen? Of bedoel je voor de TAP?Linsey schreef:Ik zat met Dino even alleen om te kijken wat hij al kan, hij kan dus alles al, daarom mocht hij al mini parcours lopenPets_Passion schreef:Wauw wat doet ie al veel voor een 1e les.
Zoveel toestellen kwamen er bij onze 1e les niet aan bod..Volgende keer mag hij bij de groep en dat is dan toestel per toestel of iets langere stukjes. Hij is al klaar voor de TAP (toelating wedstrijden) te behalen en daar ga ik ook niet te lang mee wachten om daar aan deel te nemen, TAP is een achtvorm met alle toestellen, in het midden van de acht de tafel. Ik vermoed zo dat hij het niet leuk gaat vinden van korte stukjes te doen. Als hij TAP heeft mag hij naar de wedstrijdgroep of de recreatieven (daar gaan we naartoe, want wedstrijden is niet meteen het plan). En nu vooral duimen dat hij small gemeten gaat worden, Kai is small en hij is 2cm groter dan Dino, maar Dino gaat bol staan als ze meten, zou dus wel eens medium kunnen gemeten worden.
Weet ik niet, maar mag ik niet. Ik doe wedstrijden gehoorzaamheid voor de kkush en loop shows met mijn honden voor St Hubertus, dus alleen de kkush is een optie en in Nederland mag ik ook niets doen op vlak van FHN.suzan25 schreef:Mijn Abbey wordt denk ik ook medium gemeten. Als het blijkt dat voor haar 45cm te hoog is (ze traint nog op 35 of 40cm) dan ga ik FHN lopen. Kan je in Belgie ook niet een soort van FHN competitie gaan lopen zodat hij niet zo hoog hoeft te springen?
Hoezo mag dat niet?Linsey schreef:Weet ik niet, maar mag ik niet. Ik doe wedstrijden gehoorzaamheid voor de kkush en loop shows met mijn honden voor St Hubertus, dus alleen de kkush is een optie en in Nederland mag ik ook niets doen op vlak van FHN.suzan25 schreef:Mijn Abbey wordt denk ik ook medium gemeten. Als het blijkt dat voor haar 45cm te hoog is (ze traint nog op 35 of 40cm) dan ga ik FHN lopen. Kan je in Belgie ook niet een soort van FHN competitie gaan lopen zodat hij niet zo hoog hoeft te springen?
Hier niet:Machie schreef:Hoezo mag dat niet?Linsey schreef:Weet ik niet, maar mag ik niet. Ik doe wedstrijden gehoorzaamheid voor de kkush en loop shows met mijn honden voor St Hubertus, dus alleen de kkush is een optie en in Nederland mag ik ook niets doen op vlak van FHN.suzan25 schreef:Mijn Abbey wordt denk ik ook medium gemeten. Als het blijkt dat voor haar 45cm te hoog is (ze traint nog op 35 of 40cm) dan ga ik FHN lopen. Kan je in Belgie ook niet een soort van FHN competitie gaan lopen zodat hij niet zo hoog hoeft te springen?
In Nederland mag je cyno, fhn en imca alle 3 gewoon lopen...
Dit teken je als je lid word van een kkush club:De verenigingen aangesloten bij de vzw VdA-AdD asbl, verbinden zich ertoe niet als lid op te nemen: personen die deel uitmaken van verenigingen, niet aangesloten bij de VdA, of van buitenlandse verenigingen, niet aangesloten bij het besturend lichaam, erkend door de K.K.U.S.H.
En dit als je inschrijft voor een show:Ik verklaar geen lid te zijn van een vereniging niet erkend door KKUSH of de FCI en verbind mij hierbij alle medewerking te ontzeggen aan manifestaties niet erkend door de KKUSH.
Ondergetekende verklaart dat hij geen lid is van een vereniging die niet aangesloten is bij de KKUSH of bij een organisme dat niet erkend is door de FCI.