Ze zijn knap 3e geworden!

Moderator: moderatorteam
Die gooi ik na 2 jaar nog steeds niet hoorBruce-Roxy schreef:Haha ja dat is een worp die je in de beginners niet vaak doet, en hij kan m best goed.
Bedankt! We zijn nog steeds super trots, die grijns op meneer zn gezicht is niet weg te krijgen, Haha!LongFields schreef:Wow, wat knap zeg! Zeker als je leest dat ze het nog maar zó kort doen. Echt gaaf om te zien, complimenten en gefeliciteerd met de derde plaats op het Animal Event!
Hij is wat dat betreft echt niet leuk, hij kijkt een paar keer, en doet het! Die skip heb ik soms, maar lang niet zo goed als die van hem! Doe jij ook wedstrijden? Of puur voor de lol?Tallie schreef:Die gooi ik na 2 jaar nog steeds niet hoorBruce-Roxy schreef:Haha ja dat is een worp die je in de beginners niet vaak doet, en hij kan m best goed.Die skip ook niet trouwens, haha.
Oh ja, zulke zijn echt niet leuk. Ik had ook een kerel op de training die zo alles kon gooien, stom!!Bruce-Roxy schreef:Hij is wat dat betreft echt niet leuk, hij kijkt een paar keer, en doet het! Die skip heb ik soms, maar lang niet zo goed als die van hem! Doe jij ook wedstrijden? Of puur voor de lol?