Gisteren was het gezellig! Maar Habibi was wat traagjes. Vandaag was ze gelukkig weer gewoon haarzelf, en weer wat fanatieker.

En dan de reden dat ik dit topic open... Gisteren heb ik natuurlijk een hoop dingen gezien, bekeken, bijgeleerd, en op mijn "uitprobeerlijstje" gezet.

De ene was het belonen met stukjes frikandel. Ze had gister namelijk wel erg veel aandacht voor het baasje van Kiwi... Zeker toen ze zo'n stukje frikandel kreeg. Blijkbaar een Hit voor Habibi.

De tweede ben ik eigenlijk nog blijer mee. Ik weet niet precies wie de workshop apporteren gaf

Bij het apporteren kon ik daar vandaag nog niet zo veel mee. Maar ik heb die oefening iets aangepast, en heb hem gebruikt bij het inlopen voor het los volgen. Normaal ben ik daar al blij met een 7. Habibi doet het wel netjes, maar altijd wat traag en iets achter.
Bij het inlopen had ik al door dat ze er vrij fanatiek door werd. In de wedstrijdring (dus zonder voer of welke beloning dan ook) zette dat erg sterk door.

We hadden een 9,5 en dat is voor een coëfficiënt 3 oefening heel erg lekker.
Onder meer door dat cijfer, en doordat we nergens een 0 hadden waren we eerste vandaag!

Dus erg blij met de trucs en tips die ik gister opgepakt heb!!!
Inge, nogmaals bedankt voor het organiseren!

Habibi met haar prijs, en de wisselbeker voor het GG1. Die hadden we ook, dankzij een tweede loper van de club die ook goed liep in de GG1. Net niet in de prijzen jammer genoeg, maar onze 2 resultaten samen waren genoeg om de wisselbeker mee te mogen nemen!