Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inbrekers takelen terriër Toto toe met spijkerstok
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Inbrekers takelen terriër Toto toe met spijkerstok
Nog meer dierenbeulen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... stok.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... stok.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Re: Inbrekers takelen terriër Toto toe met spijkerstok
Geen woorden voor................
- iones
- Zeer actief
Tjonge, honden hebben het echt gedaan in deze maatschappij zeg!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als je die link in de eerste zin aanklikt lees je een totaal ander artikel dan het eerste.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Het artikel dat je aan kunt klikken in de eerste zin is van een dag eerder dan het artikel van de link.bouvierpoedel schreef:Als je die link in de eerste zin aanklikt lees je een totaal ander artikel dan het eerste.
Er was toen onmiskenbaar nog maar weinig info voor handen.
- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
Hondje gewond en misschien wel getraumatiseerd, daders lopen zo weer vrij rond en als de eigenaar besluit om de daders met een spijkerstok te bewerken dan mag hij zitten voor poging tot doodslag.
Welkom in Nederland.
Welkom in Nederland.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Het hondje heeft het niet gered. De dierenarts heeft het in laten slapen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
Dan moet het kallifaat maar ingeroepen worden.shinobi schreef:Hondje gewond en misschien wel getraumatiseerd, daders lopen zo weer vrij rond en als de eigenaar besluit om de daders met een spijkerstok te bewerken dan mag hij zitten voor poging tot doodslag.
Welkom in Nederland.
Lijkt mij heerlijk mensen van rotsen afgooien , vrouwen stenigen , dieven de handen afhakken, ophangen. Enigjes.

- shinobi
- Zeer actief
lijkt me heerlijk ja om zulke personen van rotsen af te gooien.bouvierpoedel schreef:Dan moet het kallifaat maar ingeroepen worden.shinobi schreef:Hondje gewond en misschien wel getraumatiseerd, daders lopen zo weer vrij rond en als de eigenaar besluit om de daders met een spijkerstok te bewerken dan mag hij zitten voor poging tot doodslag.
Welkom in Nederland.
Lijkt mij heerlijk mensen van rotsen afgooien , vrouwen stenigen , dieven de handen afhakken, ophangen. Enigjes.
-
- Zeer actief
Zo hebben we allemaal wat , jij gooit mensen graag van rotsen en hun slaan graag honden met stokspijkers.shinobi schreef:lijkt me heerlijk ja om zulke personen van rotsen af te gooien.bouvierpoedel schreef:Dan moet het kallifaat maar ingeroepen worden.shinobi schreef:Hondje gewond en misschien wel getraumatiseerd, daders lopen zo weer vrij rond en als de eigenaar besluit om de daders met een spijkerstok te bewerken dan mag hij zitten voor poging tot doodslag.
Welkom in Nederland.
Probeer het bij de olympische spelen te krijgen

Och jee, weer zo'n eye-for-an-eye-type. We wonen hier in een beschaafd land hoor. Er zijn andere mogelijkheden voor straf.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
En als ik dan graag mensen martel die mensen van rotsen gooien? Mag dat dan ook?shinobi schreef: lijkt me heerlijk ja om zulke personen van rotsen af te gooien.
Net of iemand vermoorden of mishandelen zo gemakkelijk is trouwens. Vereist nogal wat wilskracht, en gelukkig maar. De meeste mensen zijn helemaal niet in staat tot koelbloedige moord of marteling.

- shinobi
- Zeer actief
Van mij mag jeDaniBanani schreef:En als ik dan graag mensen martel die mensen van rotsen gooien? Mag dat dan ook?shinobi schreef: lijkt me heerlijk ja om zulke personen van rotsen af te gooien.
Net of iemand vermoorden of mishandelen zo gemakkelijk is trouwens. Vereist nogal wat wilskracht, en gelukkig maar. De meeste mensen zijn helemaal niet in staat tot koelbloedige moord of marteling.
-
- Zeer actief
Waai aar joe tokking ingklies , wie was tokking not over eyes but over abjoesing piepels.Lemuria schreef:![]()
Och jee, weer zo'n eye-for-an-eye-type. We wonen hier in een beschaafd land hoor. Er zijn andere mogelijkheden voor straf.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Oh. Je vindt het wel een vooruitgang van onze maatschappij als we elkaar maar gewoon naar eigen inzicht gaan vermoorden en pijnigen?shinobi schreef: Van mij mag je

Sjat ap!bouvierpoedel schreef:Waai aar joe tokking ingklies , wie was tokking not over eyes but over abjoesing piepels.Lemuria schreef:![]()
-
- Zeer actief
Toch fijn dat je door een ander zijn hersens in te slaan je kunt laten zien dat je zoveel beschaving hebt en tegen geweld bent.DaniBanani schreef:Oh. Je vindt het wel een vooruitgang van onze maatschappij als we elkaar maar gewoon naar eigen inzicht gaan vermoorden en pijnigen?shinobi schreef: Van mij mag je

Hoe moet je het anders tonen.

-
- Zeer actief
Wot aps joe mien.Lemuria schreef:Sjat ap!bouvierpoedel schreef:Waai aar joe tokking ingklies , wie was tokking not over eyes but over abjoesing piepels.Lemuria schreef:![]()

Ja ik heb geen idee wat ik hiervan moet makenbouvierpoedel schreef: Wot aps joe mien.

- shinobi
- Zeer actief
Ja zo type ben ik ja, ik moet er niet aan denken dat iemand mijn hond vermoord en ik dat ongestraft zou laten.Lemuria schreef:![]()
En wat ben jij voor type? Ik laat het aan justitie over en als diegene er met een lachwekkende straf mee wegkomt dan ga ik zielig doen type?
Ja we wonen in een heel beschaafd land en de straf voor zo viespeuk zal anderen er wel van weerhouden om ook zoiets te gaan doen

- shinobi
- Zeer actief
Bij dit soorten zaken vind ik het een zeer grote vooruitgang.DaniBanani schreef:Oh. Je vindt het wel een vooruitgang van onze maatschappij als we elkaar maar gewoon naar eigen inzicht gaan vermoorden en pijnigen?shinobi schreef: Van mij mag je
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ik ben zo type die liever niet in de gevangenis komt omdat ik wraak heb genomen op degene die mijn hond heeft vermoord, daar krijg ik mijn hond ook niet mee terug.
En mijn persoonlijke mening is dat degene die er toe in staat is om iemand van een rots af te gooien omdat die persoon je hond heeft gedood net zo karakter heeft als degene die je hond heeft gedood.
En mijn persoonlijke mening is dat degene die er toe in staat is om iemand van een rots af te gooien omdat die persoon je hond heeft gedood net zo karakter heeft als degene die je hond heeft gedood.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Oh, dus de enige mogelijke reacties zijnshinobi schreef: Ja zo type ben ik ja, ik moet er niet aan denken dat iemand mijn hond vermoord en ik dat ongestraft zou laten.
En wat ben jij voor type? Ik laat het aan justitie over en als diegene er met een lachwekkende straf mee wegkomt dan ga ik zielig doen type?
Ja we wonen in een heel beschaafd land en de straf voor zo viespeuk zal anderen er wel van weerhouden om ook zoiets te gaan doen
1: "De dierenbeul moet dood dood dood!" (= de gemiddelde reactie van een 12-jarige, hoe oud ben jij ook alweer...?)
2: "Ik ga op de grond liggen en huilen want de wereld is tegen me."
Geweld trekt geweld aan, dus nee. Dat hoeft van mij niet.
- shinobi
- Zeer actief
Alle respect voor jou dat jij daarvoor niet in de gevangenis wil zittengonnie schreef:Ik ben zo type die liever niet in de gevangenis komt omdat ik wraak heb genomen op degene die mijn hond heeft vermoord, daar krijg ik mijn hond ook niet mee terug.
Met het andere ben ik niet eens, maar dat is cultuurverschil maar nogmaals respect voor jouw mening we hoeven niet allemaal hetzelfde te denken.
Precies Gonnie. Waar eindig je als samenleving als je je hiertoe verlaagd...gonnie schreef:Ik ben zo type die liever niet in de gevangenis komt omdat ik wraak heb genomen op degene die mijn hond heeft vermoord, daar krijg ik mijn hond ook niet mee terug.
Cultuurverschil? Gooi het daar maar op ja. Het is gewoon een verschil in normen en waarden hoorshinobi schreef: Alle respect voor jou dat jij daarvoor niet in de gevangenis wil zitten
Met het andere ben ik niet eens, maar dat is cultuurverschil maar nogmaals respect voor jouw mening we hoeven niet allemaal hetzelfde te denken.

-
- Zeer actief
Oke den so wie aar uitgetokt.Lemuria schreef:Ja ik heb geen idee wat ik hiervan moet makenbouvierpoedel schreef: Wot aps joe mien.

Deffinetlie. For nau!bouvierpoedel schreef: Oke den so wie aar uitgetokt.

- shinobi
- Zeer actief
Ja maar dat mag toch niet, je moet hem eerst netjes vragen of hij wil stoppen als hij dat niet doet dan moet je de politie bellen als die er zijn dan ligt je hond al dood te bloeden, dan word het onverlaat meegenomen voor verhoor en dan loopt hij na een uurtje weer buiten en jij bent je hond kwijt.Nanna schreef:Nou ja, als ik de tuin in kom lopen en ik zie een onverlaat met een spijkerstok op mijn honden inslaan, dan zal ik toch echt die spijkerstok ontfutselen en er eens flink mee op los slaan.
Daar heb ik met liefde een vette taakstraf voor over.
Je hebt groot gelijk hoor beter een vette taakstraf dan iemand er zo mee weg laten komen.
- shinobi
- Zeer actief
Die dus per cultuur verschillenLemuria schreef:Cultuurverschil? Gooi het daar maar op ja. Het is gewoon een verschil in normen en waarden hoorshinobi schreef: Alle respect voor jou dat jij daarvoor niet in de gevangenis wil zitten