Shima wordt dus oma en hoe!! Tijdens de echo begon de arts te tellen: aan 1 kant al 6 pups
Met een beetje geluk wordt 1 van deze pups een hypo hond of D.A.D.

Moderator: moderatorteam

Ze zijn nu 3,5 cm groot. Dus ja, laten we nog maar even wachtenElly* schreef:Wat spannend. Wanneer worden de pups verwacht?Over een week of 5?

Nee, ze zijn niet helemaal zwart maar dat lijkt nu nog wel zo. Ze zullen een stuk lichter worden, in elk geval aan de poten. Zoals het nu lijkt, is er is er niet een bij die op papa lijkt. Ze lijken allemaal vrij donker net als mama, ooms en oma.Bishy schreef:Gefeliciteerd!![]()
Zijn ze helemaal zwart als ze net geboren zijn?
Oom
Nog een oom
Mama

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteBraaf!Shima schreef:Als ik leuke foto's krijg, zal ik hier wat plaatsen.
WafLemuria schreef:Braaf!Shima schreef:Als ik leuke foto's krijg, zal ik hier wat plaatsen.
*Koekje erin*
teef roze
reu lichtblauw
reu rood
reu oranje
teef paars
teef geel
teef groen
reu donkerblauw
teef limegroen
reu zwart
Nee, 100% zeker allemaal langharen. Dit nest is van 2 langharige ouders en dat is recessief, dus ze kunnen geen korthaar vererven.renee-uk schreef:lief
zitten er kortharen bij shima, of kun je dat nu nog niet zien?
oh ok, weer wat geleerd dusShima schreef:Nee, 100% zeker allemaal langharen. Dit nest is van 2 langharige ouders en dat is recessief, dus ze kunnen geen korthaar vererven.renee-uk schreef:lief
zitten er kortharen bij shima, of kun je dat nu nog niet zien?