Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Vraagje
Haar aandacht is verlegd naar iets anders = de labrador?Pepie schreef:Dolly slaat meerdere keren per dag aan. Nu is de labrador van mijn vriendin er en het valt gewoon op dat ze nu niet aanslaat. Hoe zou dit nou komen?
- Annabel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie x Friese stabij en Border collie x border terrier
- Aantal honden: 2
Ze voelt zich veilig genoeg om niet jou te hoeven waarschuwen?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Of ze trekt zich gewoon aan haar op. Hier heb ik er een duidelijk voorbeeld van. Rock had bij vermeend onraad altijd de gillende rieftief en Reina deed vrolijk mee. Ik moest ze echt meerdere keren per dag tot kalmte manen. Biko blaft niet, hooguit bij onraad wat binnensmonds gemompel. Reina hoor je nu ook amper meer.

-
Dinos
De andere lab is relaxt en stabiel en jouw hond neemt dat gedrag over daar andere lab wat hoger staat?
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Denk ik ook.Dinos schreef:De andere lab is relaxt en stabiel en jouw hond neemt dat gedrag over daar andere lab wat hoger staat?
Mijn hond blaft ook minder als mijn vriend er is. Voelt blijkbaar toch veiliger voor haar, of ze voelt niet meer de verantwoordelijkheid om alles te melden.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dat een (misschien) wat onzekere hond zich optrekt aan een stabiele hond ben ik met je eens maar niet dat de stabiele hond dan ook automatisch hoger staat. Dat zie ik bij mijn honden niet in elk geval.Dinos schreef:De andere lab is relaxt en stabiel en jouw hond neemt dat gedrag over daar andere lab wat hoger staat?

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Nee het is ook precieus andersom.De labrador is vrij onzeker en trekt zich juist aan Dol op.Ze doet haar wel in de gaten houden en leg haar de regels van het huis uit.
Gisteren was ze daar wel erg mee bezig en vandaag lijkt het net of ze al jaren samen wonen.Gaat goed,maar misschien zit daar ook gelijk mijn antwoord in verpakt.Ze had wat anders aan haar hoofd denk dat Ranetje gelijk heeft.
Gisteren was ze daar wel erg mee bezig en vandaag lijkt het net of ze al jaren samen wonen.Gaat goed,maar misschien zit daar ook gelijk mijn antwoord in verpakt.Ze had wat anders aan haar hoofd denk dat Ranetje gelijk heeft.