Onze Aussie-reu is ondertussen 7 maanden oud en normaal gezien hebben we volgende week onze auto dus dan kunnen we wat verder gaan om
met hem verschillende sporten/lessen te volgen!
Op dit moment volgen we 2x in de week gehoorzaamheidslessen (woensdag en zaterdag) en normaal gingen we ook op frisbeeles dinsdagavonden maar zij houden winterstop.
Nu heb ik wat rondgekeken naar de mogelijkheden (want hij is nog te jong om bv. echt agility-lessen te volgen) en blijkt dat heel veel verschillende hondenscholen hun 'sporten' plannen op zaterdagmiddag (logisch ook).
Nu vroeg ik me dus af of het voor een hond doenbaar is om bv. van 9u-10u groepsles Hoopers te volgen en dan vanaf 15u anderhalf uur gehoorzaamheid (of eerst een les gehoorzaamheid en dan 's avonds nog een groepsles treibball)?
Zal wel afhankelijk zijn van hond tot hond, maar ik hoopte op wat ervaringen van jullie om te kijken of het de moeite is om dit te proberen of dat we hem dan echt gaan overstimuleren oid
Dus, iemand ervaringen of raad hiermee?
Alvast bedankt!
(Ik wist niet goed bij welk subforum dit het best zou staan dus ik hoop dat het hier wel goed is).