Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat is idd niet zo duur, helaas net over naar een andere brok die ze daar niet hebben... maar als ze toch niks blijken te zijn dan is taste of the wild net zo duur.
those we loved don't go away they walk beside us everyday unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
Een vriendin van mij besteld daar haar brokken. Je moet alleen op tijd bestellen omdat je niet precies weet wanneer je het krijgt. De levertijd is wat langer zegt ze. Maar ze is hartstikke tevreden verder.
dogo4ever schreef:Een vriendin van mij besteld daar haar brokken. Je moet alleen op tijd bestellen omdat je niet precies weet wanneer je het krijgt. De levertijd is wat langer zegt ze. Maar ze is hartstikke tevreden verder.
We zijn Poolse bedrijf en we hebben een betere prijs. Onze producten zijn origineel.
De zaken worden vervoerd in een zak.
Mvg,
Maciek
W dniu 2014-12-18 07:17,
Beste,
Ik heb een vraagje.De prijs van deze zak scheelt best veel met de prijzen hier in Nederland. Zijn dit de echte brokken en is het geen namaak?
En hoe worden de zakken vervoerd in een doos of in een zak?
metav schreef:Zo heb mijn bestelling al binnen ik had 5 kilo pensstaafjes besteld kwam netjes in een doos binnen
oh gaaf!
ik bestel nooit voer online maar wel pensstaven en dat heb ik nu ook maar even hier gedaan.
7 kilo maar liefst, maar dan heb ik wel gratis levering en een blije hond
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
metav schreef:Zo heb mijn bestelling al binnen ik had 5 kilo pensstaafjes besteld kwam netjes in een doos binnen
oh gaaf!
ik bestel nooit voer online maar wel pensstaven en dat heb ik nu ook maar even hier gedaan.
oh gaaf!
ze kan dan wel weer even vooruit, want ze krijgt er maar een per dag.
'savonds om een uur of half negen.
en reken maar dat ze het me vertelt als het pensstaaftijd is
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
We zijn Poolse bedrijf en we hebben een betere prijs. Onze producten zijn origineel.
De zaken worden vervoerd in een zak.
Mvg,
Maciek
W dniu 2014-12-18 07:17,
Beste,
Ik heb een vraagje.De prijs van deze zak scheelt best veel met de prijzen hier in Nederland. Zijn dit de echte brokken en is het geen namaak?
En hoe worden de zakken vervoerd in een doos of in een zak?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Vriendelijke groet
Ik zou zelf dan toch weer bang zijn dat het nep is
Het lijkt op een soort parallel import. Dat was altijd verboden volgens mij. Maar hoe dat tegenwoordig is weet ik niet.
Als het niet mag zal het snel genoeg de nek omgedraaid worden denk ik. Diervoedingsproducenten beschermen hun nering nogal graag immers
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:Het lijkt op een soort parallel import. Dat was altijd verboden volgens mij. Maar hoe dat tegenwoordig is weet ik niet.
Als het niet mag zal het snel genoeg de nek omgedraaid worden denk ik. Diervoedingsproducenten beschermen hun nering nogal graag immers
ik weet niet wat dat inhoudt parallel import, maar van wat ik ervan zie is het net zo'n soort site als zooplus.
als ik via de zooplus.co.uk bestel krijg ik ook dingen aangeleverd uit duitsland waar (volgens mij hoor) het 'hoofdkantoor' zit.
deze site is alleen een stuk goedkoper.
ik wacht mijn pensstaven wel af, als ik ze niet krijg heb ik pech gehad, had ik maar niet voor een dubbel op de eerste rang moeten willen zitten
Jaap* schreef:Het lijkt op een soort parallel import. Dat was altijd verboden volgens mij. Maar hoe dat tegenwoordig is weet ik niet.
ik weet niet wat dat inhoudt parallel import, maar van wat ik ervan zie is het net zo'n soort site als zooplus.
als ik via de zooplus.co.uk bestel krijg ik ook dingen aangeleverd uit duitsland waar (volgens mij hoor) het 'hoofdkantoor' zit.
ik wacht mijn pensstaven wel af, als ik ze niet krijg heb ik pech gehad, had ik maar niet voor een dubbel op de eerste rang moeten willen zitten
Parallelimport is import zonder toestemming van de merkeigenaar en buiten diens verkoopkanaal om. Het komt erop neer dat je ergens iets op de lokale markt inkoopt waar het heel goedkoop is, en vérkoopt op een plek waar dat product heel duur is.
Misschien kun je bijvoorbeeld een container vol eukaneuba bij een groothandel in wit rusland (ik noem maar wat) voor minder dan de helft van de prijs in Nederland kopen. Als je dat daar dan inkoopt en hier weer vérkoopt, blijven er wat munten over
Ik heb er zelf midden jaren '90 wel eens wat mee gedaan, maar tegenwoordig zal er wel vanalles veranderd zijn vanwege europese regelgeving. Daar ben ik niet in thuis.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Parallelimport is import zonder toestemming van de merkeigenaar en buiten diens verkoopkanaal om. Het komt erop neer dat je ergens iets op de lokale markt inkoopt waar het heel goedkoop is, en vérkoopt op een plek waar dat product heel duur is.
Misschien kun je bijvoorbeeld een container vol eukaneuba bij een groothandel in wit rusland (ik noem maar wat) voor minder dan de helft van de prijs in Nederland kopen. Als je dat daar dan inkoopt en hier weer vérkoopt, blijven er wat munten over
Ik heb er zelf midden jaren '90 wel eens wat mee gedaan, maar tegenwoordig zal er wel vanalles veranderd zijn vanwege europese regelgeving. Daar ben ik niet in thuis.
ah duidelijk
maar zou het niet kunnen dat deze site zo goedkoop is omdat het 'moederbedrijf' in polen zit, de prijzen daar veel lager liggen en ze met minder winst genoegen nemen bij de export?
Weet ik niet renee. Ik geef s avonds een handje Meradog aan buster tegen het gal spugen maar ook dat is goedkoper terwijl dat volgens mij een Nederlands bedrijf is
ah duidelijk
maar zou het niet kunnen dat deze site zo goedkoop is omdat het 'moederbedrijf' in polen zit, de prijzen daar veel lager liggen en ze met minder winst genoegen nemen bij de export?
Zekers. Ik heb namelijk geen idee wat ze verkopen
Ik dacht dat het hier gangbare brokken waren.
ik bedoel niet dat ze poolse spullen verkopen hoor, meer dat voor polen de inkoopsprijs lager zal liggen dan voor 'duurdere' europese landen?
ik weet ook niet wat ze verder allemaal verkopen, zag die pensstaafjes genoemd worden in het topic en aangezien mijn voorraadje aardig aan het slinken is ben ik daar ook maar eens gaan kijken.
het assortiment snacks, dat ik voordat ik die pensstaafjes vond tegenkwam, lijkt erg op dat wat zooplus ook verkoopt en verder heb ik niet zo goed opgelet