Doe ff een waarschuwing in de titel

Moderator: moderatorteam
Mwoah.......Nanna schreef:dat hoeft niet want het staat in Dier en Leed.Suske schreef:Had het al gezien![]()
Die hoop stront bedoel je.Suske schreef:Mwoah.......Nanna schreef:dat hoeft niet want het staat in Dier en Leed.Suske schreef:Had het al gezien![]()
De foto vond ik nogal confronterend
Nope.bouvierpoedel schreef:Die hoop stront bedoel je.Suske schreef:Mwoah.......Nanna schreef:dat hoeft niet want het staat in Dier en Leed.Suske schreef:Had het al gezien![]()
De foto vond ik nogal confronterend
Om wat.?winniedekoe schreef:Had het laatst op school, ik had een tussenuur samen met de parallel klas (mbo) en stond buiten te roken.
De school ligt naast een kanaal en aan de voorkant een drukke weg. kwam er ineens en stafford aangerend, hartstikke mager!
En heel angstig. had nog geprobeerd de hond te vangen met frollic's die nog in mijn jas zaten maar durfde het niet aan te nemen.
Hebben dierenbescherming van drenthe gebeld, maar hond was alweer verdwenen.
Bleek dat de hond in de buurt woonde bij een man en wel vaker los rond reden (heel handig met zo'n drukke weg)
Helaas niet achter kunnen komen waar precies want dan had ik er echt wel iemand naar toe gestuurd!