Hoi,
Ik weet dat er al veel over het onderwerp bench is/ en wordt gesproken op dit forum, alleen heb ik deze concrete vraag niet zo snel terug kunnen vinden.
Onze Cocker spaniël van nu 13 weken doet het redelijk goed in de bench. ' s avonds rond 23u leggen we d'r in de bench, is ze stil en gaat slapen. Soms wordt ze echter ' s nachts wakker en gaat blaffen. Vaak moet ze dan een plasje doen of poepen. Maar dan komt het.... Ze moet dan terug in de bench, want de baasjes willen nog FF slapen, en dan zet ze een blaf op. Een hoge schelle en snelle blaf, na een half uur blaft ze nog steeds onophoudelijk en ga ik uit nood ( voor de buren) zonder haar verder aandacht te geven op de bank liggen. Ze is dan na wat zacht gejank direct stil en wordt rustig. Soms kan ik dan na een poosje weer naar mijn eigen bed.
Is dit wel de juiste behandeling?
Dank voor de reacties
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bench: Hond blaft, bij hond in kamer gaan liggen?
Moderator: moderatorteam
-
tinus1978
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Cocker Spaniel
- Aantal honden: 1
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Bench: Hond blaft, bij hond in kamer gaan liggen?
ja, waarom niet, t werkt, ik heb bij sommige pups echt wel langer ernaast gelegen,( hand in de bench niets zeggen) gewoon om ze gerust te stellen, en vroeg of laat hebben ze t allemaal wel geleerd om de nacht - alleen door te slapen.
-
Safari
Re: Bench: Hond blaft, bij hond in kamer gaan liggen?
Bench op slaapkamer, hoef je niet op de bank
hond blij, baasje blij.